سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 21887

فعالیت کارگروه‌های تخصصی تبلیغی در فضای مجازی

قم نيوز : قم نیوز: معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه از فعالیت کارگروه‌های تخصصی تبلیغی در فضای مجازی با توجه به آسیب‌های فعالیت فردی اینترنت و مزیت‌های فعالیت گروهی خبر داد.
فعالیت کارگروه‌های تخصصی تبلیغی در فضای مجازی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی با اشاره به اداره‌کل امور رسانه‌ها اظهار کرد:‌ تدوین طرح تبلیغ اینترنتی و سایت جامع تبلیغ، جذب، آموزش و به کارگیری مبلغان اینترنتی، راه‌اندازی سایت جامع تبلیغی، اجرای طرح تجمیع مبلغان اینترنتی در حد امکانات و جریان‌شناسی(بررسی شبهه‌های روز اینترنتی) از جمله اقدامات انجام شده این اداره‌کل است.

وی راه‌اندازی جنبش اینترنتی رهروان ولایت، ایجاد جنبش‌های مختلف اینترنتی در مناسبت‌های مختلف، تاسیس تالار گفت‌وگوی حلقه معرفت، راه‌اندازی پاسخگویی آنلاین و راه‌اندازی کارگروه تخصصی تبلیغ‌ را از اقدامات دیگر انجام شده اداره‌کل امور رسانه‌ها ذکر کرد.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی تبلیغی عنوان داشت: کارگروه‌های تخصصی با توجه به آسیب‌های فعالیت فردی اینترنت و مزیت‌های فعالیت گروهی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: گروه اعتقادات این کارگروه در زمینه‌های خداشناسی، دین‌شناسی، جهان‌شناسی، راهنما‌شناسی، معادشناسی، مهدویت و ولایت فقیه، گروه فرق و ادیان در زمینه‌های مسیحیت، زرتشت، بهائیت، اهل سنت و وهابیت و سایر گروه‌ها در زمینه‌های قرآنی، اخلاقی، احکام، خانواده، زن و حجاب و عفاف، حقوقی، جهادت و شهادت، ازدواج و جریان‌سازی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

نبوی با اشاره به فعالیت‌های سایت جامع تبلیغ گفت: این سایت در پنجمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در بخش ترویج اندیشه‌های امام و ولایت فقیه مقام اول را کسب کرده است.

وی یادآور شد: انتشار محتوای ۱۶۵ شماره از مجله مبلغان در قالب بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ مقاله و بیش از ۸ هزار تصویر به همراه اخبار تبلیغی از فعالیت‌های دیگر سایت جامع تبلیغ به شمار می‌رود.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با اشاره به ویژه‌نامه‌های مناسبتی در سایت جامع تبلیغ گفت: ۷۰ ویژه‌نامه شامل مباحث مقالات،‌ کلیپ‌های صوتی و تصویری، پیامک‌های مذهبی،‌ اشعار و مدایح و معرفی کتاب‌های مناسبتی ارائه شده است.

وی اداره نرم‌افزارهای دینی را از ادارات دیگر زیرمجموعه اداره‌کل امور رسانه‌ها ذکر کرد و افزود: این اداره طراحی و اجرای نرم‌افزارهای فیش تبلیغ، ‌درس‌ساز، محاسبه خمس و نقد فیلم را در دستور کار داشته است.

نبوی کسب رتبه دوم چهارمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در بخش بهترین نرم‌‌افزار تولید محتوا و‌ دریافت تندیس محصول فناورانه برای نرم‌افزار فیش تبلیغ در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال را از افتخارات این اداره ذکر کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfecd0.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما