يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : 31787
منبع : روابط عمومی سپاه استان قم
معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قم خبر داد؛

بازدید بیش از ۳۰ هزار نفر از نمایشگاه بزرگ هجوم خاموش

قم نيوز : قم نیوز:معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم از بازدید بیش از ۳۰ هزار نفر از نمایشگاه بزرگ هجوم خاموش خبر داد.
بازدید بیش از ۳۰ هزار نفر از نمایشگاه بزرگ هجوم خاموش
به گزارش قم نیوز، علی اکبر الوندی طی سخنانی با بیان اینکه مراسم اختتامیه نمایشگاه بزرگ هجوم شب گذشته، دهم مرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم که رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و جمعی از مسئولین استانی حضور داشتند از عوامل برپایی نمایشگاه تجلیل و تقدیر شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هجوم خاموش به مدت یک هفته و از تاریخ چهارم الی دهم مرداد ماه سال جاری در بوستان شهید بنیادی برپا بود، ابراز کرد: در این مدت یک هفته بیش از ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که علاوه بر همشهریان قمی، از استانهای اراک، تهران، کرمان، کرمانشاه، شیراز و دیگر استانها از این نمایشگاه بازدید داشتند.

الوندی افزود: این نمایشگاه هر شب و از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد با برنامه های گوناگونی همچون برگزاری جنگ شادی، تئاتر عروسکی، تئاتر صحنه، سرود، شعبده بازی، سخنرانی و برپایی غرفه های چون حجاب وعفاف، دجالواره، شبکه های اجتماعی، سیره شهداء، عکس یادگاری، اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی، ایستگاه نقاشی، هسته ای، بازی و سرگرمی، مشاوره و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از مردم پذیرایی بعمل آورد.

معاون فرهنگی_اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم با بیان اینکه این نمایشگاه اولین گام خودش را در بوستان سردار شهید بنیادی برداشت، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در بوستان های جوان و میدان نبوت نیز برپا خواهد گردید.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مناسبی که در این نمایشگاه انجام شد، تعویض ماهواره با دستگاه دیجیتال بود که در مدت برپایی نمایشگاه، تعداد ۲۵ دستگاه ماهواره تحویل گرفته شد و دستگاه دیجیتال تحویل همشهریان عزیز گردید.

الوندی با اعلام اینکه این نمایشگاه در مقابله با جنگ نرم دشمن و با هدف آگاه سازی و بصیرت افزایی آحاد مردم برگزار شد، تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی سردار شهید محمد بنیادی، گروه فرهنگی بصیرت، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم، حوزه های مقاومت بسیج شهید حصیری، شهید محمد منتظری و شهد ورزنده در برپایی این نمایشگاه همکاری داشتند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfeedm.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما