جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 52487
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌‌‌‌‌ ووشو استان قم خبر داد

آغاز چهارمین میزبانی قم از ووشو قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌‌‌‌‌ ووشو استان قم از آغاز چهارمین میزبانی قم از رقابت‌های کشوری سال 1396 ووشو ایران با حضور ووشوکاران استان‌های مختلف خبر داد.
آغاز چهارمین میزبانی قم از ووشو قهرمانی کشور
آغاز چهارمین میزبانی قم از ووشو قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی امروز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون سه میزبانی متوالی از مسابقات کشوری ووشو داشته‌ایم و خانه ووشو مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه قهرمان‌پرور نیروگاه قم میزبان مردان و بانوان ووشوکار سراسر ایران بوده است.

وی ادامه داد: اکنون چهارمین میزبانی رقابت‌های کشوری ووشو را در خانه ووشو انجام می‌دهیم و شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی سبک فانگ‌من چوان قهرمانی کشور در اوزان مختلف رد‌ه‌های سنی گوناگون با انگیزه کسب مقام‌های برتر مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ ووشو استان قم اضافه کرد: این رقابت‌ها توزیع کننده سهمیه تیم منتخب سبک فانگ‌من چوان ووشو ایران به مسابقات بین‌المللی 2017 است و بر همین اساس استان قم یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های کشوری سال 96 را با حضور ووشوکاران 24 استان میزبانی می‌کند.

وی با اشاره به حضور تعداد 460 ووشوکار در خانه ووشو استان قم، بیان کرد: ووشوکاران شاخص قم نیز با هدایت مربیان با دانش این رشته امروز در تلاش برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز برابر حریفان به میدان می‌روند تا از اعتبار ووشو قم دفاع کنند.

رشیدی بیان کرد: هفته گذشته نیز میزبانی رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور در سبک خواچوان بر عهده هیأت‌‌‌‌‌ ووشو استان قم بود و تیم‌ها و ووشوکارانی از استان‌های مختلف کشور در خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم با یکدیگر رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید، تیم قم با ترکیب ووشوکاران مستعد و آینده‌دار رده‌های سنی مختلف و همچنین بزرگسالان با تجربه به 25 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز دست یافت و بعد از البرز نایب‌قهرمان شد، در این دوره نیز ووشوکاران قم مدعی کسب عناوین برتر هستند تا سهمیه اعزام به رقابت‌های بین‌المللی را نیز کسب کنند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcfejdt.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما