پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : 22327

بازدید معاونت اجتماعی نیروی انتظامی قم از ورزشگاه تختی

قم نيوز : قم نیوز: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی قم با هدف بررسی نظم عمومی اماکن ورزشی از ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم بازدید کرد.
بازدید معاونت اجتماعی نیروی انتظامی قم از ورزشگاه تختی
به گزارش قم نیوز، سرهنگ احمد صادقی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم و هیئت همراه در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم حضور پیدا کرد و وضعیت برگزاری مسابقات و برنامه‌های عمومی ورزشی این ورزشگاه را مورد بازدید قرار داد.

در بازدید معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم، سرهنگ محمد ترابی معاونت نظام وظیفه نیروی انتظامی استان قم، احمد نامداری مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم و شهاب حسامی مسئول طرح آسیا ویژن (چشم انداز کنفدراسیون فوتبال آسیا) هیئت فوتبال استان قم نیز حضور داشتند.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم بررسی و نقاط ضعف و قوت تمهیدات انتظامی در این ورزشگاه، نظارت بر نحوه برگزاری مسابقات استانی و نحوه استقرار تماشاگران در زمان برگزاری مسابقات در ورزشگاه تختی را از جمله اهداف خود برای بازدید از ورزشگاه تختی عنوان کرد.

احمد نامداری مسئول روابط عمومی دانشگاه علو پزشکی قم نیز در این بازدید وضعیت سلامت و امدادرسانی به ورزشکاران در فضاهای ورزشی و مسابقاتی را مورد بررسی کلی قرار داد.

شهاب حسامی مسئول طرح آسیا ویژن نیز در این بازدید توضیحاتی درباره نحوه برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی قم و اجرای طرح آسیا ویژن که زیرساخت های رشد و توسعه فوتبال را ایجاد می کند ، ارائه کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfemd0.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما