پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : 26387

۴هزار واحد مسکن مهر در قم بهره‌برداری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: در هفته دولت ۴ هزار واحد مسکن مهر آماده شده را افتتاح و تحویل متقاضیان می‌دهیم.
۴هزار واحد مسکن مهر در قم بهره‌برداری می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد امین نصر الهی زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع مسکونی ۴۰۰ واحدی ویژه افراد نیازمند که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پردیسان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در استان قم اظهار کرد: در مسکن مهر ۳۶ هزار مسکن برای استان قم پیش بینی شد که تاکنون ۳۰ هزار آن تحویل متقاضیان شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی قم افزود: در ۷ مرحله مسکن های مهر را به متقاضیان تحویل دادیم که ۲۷ اسفند ۸۸ نخستین سری از مسکن های مهر تحویل متقاضیان شد و آخرین آن هم اسفند سال ۹۲ بود.

نصرالهی خاطر نشان کرد: برنامه ما این است تا در هفته دولت ۴هزار واحد مسکن مهری که آماده شده است را افتتاح و تحویل متقاضیان بدهیم.

وی عنوان کرد: هدف اصلی ما این است تا افردای که نیاز بیشتری دارند در اولویت باشند و صاحب مسکن بشوند و سیاست بعدی که در نظر داریم سطح زندگی مردم را ارتقا بدهیم و بتوانیم نیازهایشان را بخوبی برطرف بکنیم و کاری کنیم که تا مردم در پردیسان کمبود امکانات نداشته باشند و نیازمند رفتن به شهر برای انجام امور خود نباشند.

مدیر کل راه و شهرسازی قم تصریح کرد: ساخت ۶ مدرسه را آغاز کرده ایم و قرار است تا مهر ماه به بهره برداری برسد، درمانگاه و کلانتری هم در برنامه ما است و در حال ساختن آن برای مردم پردیسان هستیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcfemd0.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما