پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 30337
مدیرعامل باشگاه صبای قم:

واگذاری صبا به بخش خصوصی به معنای خروج آن از قم نیست‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: ‌واگذاری صبا به بخش خصوصی به معنای خروج آن از قم نیست‌.
واگذاری صبا به بخش خصوصی به معنای خروج آن از قم نیست‌
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: مذاکرات پیرامون واگذاری باشگاه صبای قم به بخش خصوصی در جریان است و پس از بررسی همه شرایط موجود، تصمیم نهایی را بابت واگذاری صبا اتخاذ می‌کنیم.

وی افزود: انجام فرآیند واگذاری موضع مشترک هیئت مدیره باشگاه صبا و استانداری قم بوده است و عقیده داریم این روند می‌تواند به صلاح ورزش قم و باشگاه صبا تمام شود و محدودیت‌های مالی کنونی نماینده قم در لیگ بر‌تر را رفع کند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: باشگاه صبای قم به بخش خصوصی واگذار می‌شود اما واگذاری صبا به بخش خصوصی به معنای خروج آن از قم نیست و خوشبختانه مشتریان فعلی ما نیز قصد ادامه فعالیت صبا در قم را دارند.

جها‌ن‌بینی بیان کرد: برای واگذاری صبا به بخش خصوصی عجله نمی‌کنیم و باید صلاحیت مالی و ورزشی خریدار صبا محرز شود اما با توجه به پیشرفتی که در این موضوع داشته‌ایم، امیدواریم طی یکی دو هفته آینده به نتیجه نهایی در این باره برسیم.

وی عنوان کرد: شرایط صبا برای خصوصی‌سازی به پیچیدگی خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس نیست زیرا آن باشگاه‌ها شرایط خاص خود را دارند و باشگاه صبا نیز با توجه به فواید خصوصی‌سازی این تصمیم را به طور جدی دنبال می‌کند.

مدیر عامل باشگاه صبای قم خاطرنشان کرد: فصل نقل و انتقالات از ۱۲ خرداد آغاز می‌شود و تا آن زمان باید وضعیت تیم را مشخص کنیم تا صبا در این زمینه متضرر نشود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfemdm.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما