دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : 51307
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر عامل باشگاه هدف پویان جوان :

مسئولان برای حضور نماینده قم در باشگاه‌های آسیا مساعدت کنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل باشگاه هدف پویان جوان خواستار مساعدت مسئولان استانی برای حضور نماینده قم در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا شد.
مسئولان برای حضور نماینده قم در باشگاه‌های آسیا مساعدت کنند
مسئولان برای حضور نماینده قم در باشگاه‌های آسیا مساعدت کنند

به گزارش قم نیوز، مهدی میرزا حسینی اظهار داشت: تیم هندبال هدف پویان جوان قم به عنوان نماینده ایران در مسابقات هندبال زنان باشگاه‌های آسیا معرفی شده اما حضور تیم هدف پویان در این مسابقات به شرایط مالی و تأمین مخارج سفر و حضور در این مسابقات وابسته است.

وی افزود: ما انتظار داریم‌ همان طور که نمایندگان مجلس و مسئولان استانی فارس پشتیبان تیم هندبال شهید چمران لارستان برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا بودند همان احساس مسئولیت در استان قم نیز وجود داشته باشد و به‌ همان اندازه به ورزش و حضور این تیم قمی در سطح قاره‌ای اهمیت داده شود.

مدیر عامل باشگاه هدف پویان جوان گفت: سفر به ازبکستان و حضور در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا هزینه‌های زیادی در بر دارد و تیم هدف پویان جوان قم نیز حامی مالی برای اعزام به این مسابقات ندارد و حتی برای حضور در فصل آینده لیگ برتر هندبال بانوان نیز با مشکل مواجه است.

میرزا حسینی بیان داشت: ما از استاندار قم، مسئولان ورزش استان و نیز نمایندگان مجلس درخواست می‌کنیم از این تیم آسیایی حمایت کنند زیرا حضور یک تیم قمی در سطح آسیا برای استان قم یک ظرفیت و فرصتی برای معرفی توانمندی‌های ورزشی قم است.

وی عنوان کرد: اگر فرصت حضور تیم هدف پویان در هندبال باشگاه‌های آسیا از دست برود مشخص نیست ورزش قم باید چندین سال در انتظار تکرار چنین فرصتی بماند البته ما به مشکلات اقتصادی واقف هستیم اما وقتی پای حضور یک تیم در سطح بین المللی به میان می‌آید انتظار حمایت حق مسلم ما و ورزش قم است.

مدیر عامل باشگاه هدف پویان جوان تصریح کرد: تیم هدف پویان قم در ۲ فصل اخیر که در لیگ برتر هندبال زنان کشور حضور داشته حتی از یک بازیکن غیر بومی هم استفاده نکرده و تمامی بازیکنان و عوامل این تیم با دستمزد صفر برای این تیم زحمت کشیده‌اند و اکنون باید پاسخ تلاش آن‌ها را داد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfemdt.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما