چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 25577
منبع : قم فردا

نامگذاری روز قدس ناشی از بصیرت و دید نافذ امام بود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدام امام خمینی(ره) در جهانی کردن مسئله فلسطین، تصریح کرد: نامگذاری روز قدس ناشی از بصیرت و دید نافذ امام خمینی (ره)بود.
نامگذاری روز قدس ناشی از بصیرت و دید نافذ امام بود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آتش زر اظهار داشت: امام خمینی (ره) وقتی انقلاب اسلامی را شروع کرد، در مسائل جهانی دید نافذ و بصیر داشتند و این روزها را پیش بینی می کردند .

وی با اشاره به ویژه بودن راهپیمایی روز قدس امسال افزود: روز قدس امسال دارای ویژگی خاصی هست و آن هم بحث حمله وحشیانه رژیم اشغالگر به مردم بی گناه غزه است هر چند که این حملات نشانگر توان این رژیم نیست.

آتش زر با اشاره مبارزات پیشین ملت فلسطین و غیر اسلامی و محدود بودن آن گفت: پس از حرکت امام و زمانی که فلسطینیان به حرکت بیداری اسلامی پیوستند آنچنان قدرتمند شدند که اکنون وقتی یک رژیم تا دندان مسلح به آنها حمله می کند، به راحتی تمام اسرائیل را زیر راکت ها و موشک های خود قرار می دهند و این ایستادگی نشانگر توان فلسطین است و این توان زمانی به وجود آمد که از حرکت امام خمینی (ره) پیروی کردند.

وی با اشاره به اقدام امام خمینی در جهانی کردن مسئله فلسطین، ابراز داشت: هدف امام خمینی(ره) از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس این بود که یک حرکت جهانی شکل گیرد و با اتحاد مسلمین غده سرطانی اسرائیل از منطقه حذف شود.

رئیس شورای شهر قم ادامه داد: امام با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک به عنوان روز جهانی قدس، مساله فلسطین را بعنوان مساله مسلمین و به خصوص ملت ها تبدیل کرد و علی رغم اینکه همه دولت ها وابسته و مزدوران استکبار جهانی هستند اما همه ملل و ملت ها به این حرکت پیوستند.

وی با اشاره به اهمیت بالای راهپیمایی روز قدس امسال تاکید کرد: ملت فلسطین علی رغم اینکه زیر بمباران شدید دشمن هستند و زنان و کودکانشان به شهادت می رسند همه از مقاومت حمایت می کنند و ما نیز با این حرکت به مبارزان و ملت فلسطین دلگرمی می دهیم .

آتش زر خاطر نشان کرد: من از مردم بصیر، فهیم و ولایتمدار قم می خواهم که این روز را با قدرت تمام به میدان بیایند و تا فلسطینیان و مردم غزه بدانند که ما پشتیبان مقاومت و هدف والای آنها یعنی آزادی قدس شریف هستیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfetd0.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما