سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 37547
قم نیوز گزارش می‌دهد

ترین های سال 94 در قم نیوز/ از آتش سوزی در مجتمع زیتون تا ثبت نام حوزه علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: قم نیوز به عنوان یکی از برجسته ترین پایگاه های خبری محلی در استان قم که روزانه بیش 30 هزار نفر از آن بازدید می کنند در سال 94 شاهد روزهای پر بازدید و پر نظر از سوی شما مخاطبان گرامی بود.
ترین های سال 94 در قم نیوز/ از آتش سوزی در مجتمع زیتون تا ثبت نام حوزه علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز، سال 94 اخبار و اطلاعات گسترده ای در دنیای مجازی رد و بدل شد و هر روز شاهد موج جدیدی از خبرهای جنجالی بودیم.

قم نیوز به عنوان یکی از برجسته ترین پایگاه های خبری محلی در استان قم که روزانه بیش از 30 هزار نفر از آن بازدید می کنند در سال 94 شاهد روزهای پر بازدید و پر نظر از سوی شما مخاطبان گرامی بود.

در بررسی های انجام شده در این پایگاه خبر آتش سوزی در مجتمع زیتون قم به همراه فیلم آتش سوزی با بیش از دو هزار بازدیدکننده در طول دو روز جزء یکی از پربازدیدترین خبرهای این سایت محلی بود. مشاهده خبر از اینجا

خبر دیگری که در سال گذشته توجه تحریریه قم نیوز را به خود جلب کرد مربوط به خبر ثبت نام حوزه علمیه خواهران بود که دسترسی به خبر از اینجا ممکن است. این خبر در سال گذشته بیش از 40 هزار بازدید کننده داشته که نشان دهنده علاقمندان به دروس حوزوی در قم است.

برف زمستانه قم و خبر تعطیلی مدارس شیفت نوبت صبح و عصر نیز دیگر خبر پر بازدید قم نیوز در سال 94 بود.

چه خبرهایی بیشترین نظرات را به خود اختصاص دادند

رنگین کمان، جای از ما بهتران! با بیش از صد نظر، آغاز دوره دوم ثبت نام حوزه علمیه خواهران با 97 نظر منتشر شده و حمله به مونوریل قم ادامه دارد با 54 نظر سه خبر اول قم نیوز در بخش نظرات بودند.

قم نیوز در سال جدید همانند سالهای گذشته و با انگیزه ای مضاعف قصد در انتقال اخبار استانی قم با دیدگاهی مردمی و منتقدانه دارد و در این راه پذیرای نظرات و حمایت های شما مردم شریف استان قم است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcfetdm.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما