شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 30517
سرپرست هیئت کاراته قم:

آذرخودروی قم عنوان برترین تیم کاتای کشور را از آن خود کرد‌

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت کاراته قم با بیان این که برای نخستین بار یک تیم قمی قهرمانی سوپرلیگ کاراته ایران را به دست آورده است، گفت: آذرخودروی قم عنوان برترین تیم کاتای کشور را از آن خود کرد.
آذرخودروی قم عنوان برترین تیم کاتای کشور را از آن خود کرد‌
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخورداری اظهار داشت: برترین‌های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور در پایان هشتمین دوره این مسابقات مشخص شدند که آذرخودروی قم عنوان برترین تیم کاتای کشور را از آن خود کرد.

وی افزود: پس از پایان سوپرلیگ که با قهرمانی تیم کاراته آذرخودروی قم به پایان رسید، فدراسیون کاراته بر اساس عملکرد کاتارو ها در دو بخش تیمی و انفرادی، نفرات و تیم‌های برتر را اعلام کرد که عناوین برتر به نماینده قم رسید.

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: در بخش کاتای تیمی، تیم آذرخودروی نوین قم با ۶۴ امتیاز در صدر قرار گرفت، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۵۲ امتیاز در رده دوم ایستاد، مناطق نفت خیز جنوب با ۴۴ امتیاز و صنعت برق هرمزگان با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند.

برخورداری بیان کرد: در کاتای انفرادی داود شاهچراغی از تیم آذر خودرو نوین قم با ۴۲ امتیاز اول شد، مهران قربانعلی پور از مناطق نفت خیز جنوب با ۳۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، ابوالفضل شهرجردی از تیم شهرداری سیرجان با ۳۶ امتیاز به مقام سوم رسید.

وی عنوان کرد: ترکیب تیم کاتای تیمی آذرخودروی قم در این مسابقات را رضا خداشناس، سید جمشید حسینی و بهنام قاسمی با هدایت نجفعلی مقدم تشکیل دادند و داوود شاهچراغی کاتاروی انفرادی آذرخودرو در این مسابقات بود.

سرپرست هیئت کاراته قم خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات سوپرلیگ کاراته، تیم آذرخودروی قم با ۴۸ امتیاز قهرمان شد تا برای نخستین بار یک تیم قمی قهرمانی سوپرلیگ کاراته ایران را جشن بگیرد و دانشگاه آزاد اسلامی به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfetdm.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما