> تدوین برنامه جامع توسعه فرهنگی کارکنان شهرداری تهران | قم نیوز
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 28637
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خبر داد

تدوین برنامه جامع توسعه فرهنگی کارکنان شهرداری تهران

قم نيوز : قم نیوز:معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: برنامه جامع توسعه فرهنگی کارکنان شهرداری تهران تدوین و تصویب شده است.
تدوین برنامه جامع توسعه فرهنگی کارکنان شهرداری تهران
به گزارش قم نیوز، علی داریانی صبح امروز در دیدار مدیران ارشد، شهرداران و قائم مقامان شهرداری تهران با آیت‌الله مکارم‌شیرازی اظهار کرد: دوره آموزشی محب را در این اواخر برگزار کردیم که برگرفته از آموزه‌های معرفتی، حکمتی و بصیرتی است.
 
وی افزود: اقداماتی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فضای سبز و موضوعات فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران انجام می‌شود.
 
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه مباحث فرهنگی و اجتماعی یکی از موضوعات جدی است که در شهرداری تهران دنبال می‌کنیم، گفت: در این حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی وجود دارد و بیشترین ماموریت و تمرکز این معاونت در خارج از شهرداری است و برای شهروندان تهرانی است.
 
وی یادآور شد: احساس می‌شد که مجموعه داخل شهرداری از بحث‌های اجتماعی و فرهنگی محروم است، البته شعار جدی قالیباف تبدیل شهرداری از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی است که در این زمینه باید دو مولفه مردم و شهروندان و مجموعه داخل شهرداری را آماده می‌کردیم.
 
داریانی خاطرنشان کرد: 60 هزار نفر کارمند در شهرداری تهران و بالغ بر 30 هزار نفر وابسته‌ به صورت پیمانکاری و شرکتی مشغول هستند.
 
وی با بیان اینکه حدود 200 هزار نفر خانواده و کارکنان شهرداری تهران هستند، گفت: بحث‌های اجتماعی و فرهنگی برای کارکنان و خانواده‌ها برگزار می‌شود و برنامه جامع توسعه فرهنگی کارکنان تدوین و تصویب شده است.
 
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌ها اقدامات در زمینه ورزشی، هنری و آموزشی است و بحث جدی در زمینه فرهنگی و معنوی برای همه مجموعه کارکنان به ویژه مدیران ارشد سازمان وجود دارد که در این زمینه نیاز به کار داریم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfevd0.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما