سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 48617
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم:

کارنامه درخشان شورای چهارم دلیل اعتماد مجدد به لیست اصولگرایان است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه عملکرد شورای دوره چهارم در مدیریت شهری کارنامه خوبی برای انتخاب شورای پنجم بوده است گفت: به همین خاطر مردم مجدد به لیست شورای هماهنگی اصولگرایان اعتماد کردند.
کارنامه درخشان شورای چهارم دلیل اعتماد مجدد به لیست اصولگرایان است
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی امروز، با اشاره به اعلام نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن تبریک به منتخبین مردم اظهار کرد: سلام بر مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی که در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه حماسه بزرگی آفریدند و یک بار دیگر پیام دموکراسی واقعی را به جهانیان مخابره کردند.

وی با تقدیر از حضور با شکوه مردم که با حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارواح مطهر شهدا و روح امام راحل را شاد کردند خاطرنشان کرد: از اعتماد مجدد مردم انقلابی و ولایت‌مدار قم به لیست شورای هماهنگی اصولگرایان در شورای اسلامی شهر تقدیر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه قطعاً عملکرد شورای دوره چهارم در مدیریت شهری کارنامه خوبی برای انتخاب شورای پنجم بوده است افزود: لازم می‌دانم از تمام اعضای فعلی شورای اسلامی شهر مقدس قم تقدیر و تشکر کرده و برای منتخبین دوره پنجم برای خدمت شایسته به مردم انقلابی قم آرزوی موفقیت کنم.

وی تصریح کرد: همانگونه که منتخبین شورای هماهنگی اصولگرایان در دوره چهارم  اثبات کردند چنانچه کاندیداها و اعضای علی البدل آماده همکاری در مدیریت شهری باشند، آمادگی استفاده از نقطه نظرات آنان در شورای پنجم نیز وجود دارد.

بیاتی بیان کرد: امیدواریم با توکل بر خداوند متعال و استفاده از همه ظرفیت‌های استان در راستای توسعه شهر مقدس قم گام‌های بلندی برداشته شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfevdj.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما