چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 30067
سردار نقدی در قم:

توجه به واحدهای تولیدی کوچک در دستور کار بسیج سازندگی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: توجه به واحدهای کوچک تولیدی در سراسر کشور اهمیت زیادی دارد و به واحدهای تولیدی روستایی توجه کنیم که این موضوع در دستور کار بسیج سازندگی است.
توجه به واحدهای تولیدی کوچک در دستور کار بسیج سازندگی است
به گزارش قم نیوز، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در همایش «رسم هجرت» که در ساختمان ولایت بسیج قم برگزار شد اظهار داشت: هر بسیجی باید توجه داشته باشد که چگونه می‌تواند به تولید داخلی کمک کند و در این راستا از هیچ همتی دریغ نکند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر توجه به واحدهای کوچک تولیدی بیان کرد: در منطقه خرم آباد ۵۰۰ نهر وجود دارد که اگر روی این نهر‌ها سرمایه گذاری و حوضچه ماهی ایجاد شود، سبب اشتغال‌زایی می‌شود.

نقدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به صنایع داخلی عنوان کرد: در بحث تولیدات صنعتی باید اقدامات بیشتری صورت بگیرد چون مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید دارند.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی توجه به کارگاه‌های کوچک است و نباید تصور کرد برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدامات بسیار سخت و پیچیده هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: توجه به واحدهای کوچک تولیدی در سراسر کشور اهمیت زیادی دارد و از همین رو باید به واحدهای تولیدی روستایی توجه کنیم که این موضوع در دستور کار بسیج سازندگی است.

سردار نقدی با اشاره به اهمیت توجه به واحدهای تولیدی بیان کرد: امروز باید به واحدهای روستایی کوچک کمک کرد و توجه به این واحد‌ها از احداث خانه‌های روستایی مهم‌تر و با اهمیت‌تر بوده چون آینده اشتغال کشور توجه به این واحدها وابسته است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfexdm.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما