پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 27197
در دیدار معاون و مدیران فرهنگی آستان قدس رضوی انجام شد

امضای تفاهم همکاری فرهنگی بین آستان قدس رضوی و مسجد جمکران

قم نيوز : قم نیوز: در جریان دیدار معاون و مدیران فرهنگی آستان قدس رضوی(علیه السلام)، توافقنامه همکاری فرهنگی میان آستان قدس رضوی(علیه السلام) و مسجد مقدس جمکران میان مدیران ارشد این اماکن مقدس امضا شد.
امضای تفاهم همکاری فرهنگی بین آستان قدس رضوی و مسجد جمکران
به گزارش قم نیوز، در جریان دیدار معاون و مدیران فرهنگی آستان قدس رضوی(علیه السلام)، توافقنامه همکاری فرهنگی میان آستان قدس رضوی(علیه السلام) و مسجد مقدس جمکران میان مدیران ارشد این اماکن مقدس امضا شد.

بر اساس گزارش، این تفاهم نامه با هدف همکاری، تبادل تجربه و هم افزایی در حوزه برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی در راستای نیل به اهداف مشترک تدوین شده است.

از دیگر اهداف این تفاهم نامه می توان به ترویج هر چه بیشتر معارف عالیه قرآن و عترت، تقویت و گسترش اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) اشاره کرد.

همکاری، هم افزایی و تبادل تجربه در محور فعالیت های قرآنی و حدیثی، کودک و نوجوان، تکریم زائر و غیره، تبادل و همکاری در تولید محصولات فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و هنری و همکاری در حوزه فعالیت ها و برنامه های عرصه مجازی از جمله محورهای این تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای حجت الاسلام سید جلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران رسیده است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcfeyd0.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما