دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 30157
رئیس هیئت فوتبال قم:

فهرست مدارس فوتبال و فوتسال دارای مجوز قم اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: فهرست مدارس فوتبال و فوتسال دارای مجوز قم که علاقمندان مجاز به ثبت‌نام در آنها هستند اعلام شد.
فهرست مدارس فوتبال و فوتسال دارای مجوز قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان، فعالیت مدارس فوتبال فصلی آغاز می‌شود و تعداد قابل توجهی از علاقمندان در رده‌های سنی پایه به سمت و سوی این مدارس جذب می‌شوند.

وی افزود: بررسی صلاحیت مدارس فوتبال و فوتسال استان قم توسط هیئت فوتبال استان قم انجام شده و تنها این مدارس فوتبال و فوتسال برای ثبت‌نام متقاضیان دارای مجوز هستند و می‌توانند رد سطح شهر تبلیغات کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: فهرست ۱۲ مدرسه فوتبال و فوتسال دارای مجوز در استان قم مشخص شده و بر این اساس خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه حضوری یا تماس با مدیران این مدارس نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

بهرامی بیان داشت: مدرسه فوتبال المپیاد، افشید، آبادگران، پارسا، خورشید، صبا، عقاب پردیسان، فینال، فرهنگیان، میزان، هما و هنگ مدارس فوتبال و فوتسال استان قم در سال ۹۴ را تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: هیئت فوتبال استان قم نظارت خاصی بر نحوه فعالیت مدارس فوتبال دارد و بازرسان هیئت فوتبال استان قم به صورت مداوم فعالیت این مدارس را زیر نظر داشته و بر عملکرد کیفی این مدارس، نظارت دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: برگزاری فستیوال مدارس فوتبال استان قم در رده‌های سنی مختلف یکی از برنامه‌هایی است که بر اساس طرح توسعه فوتبال پایه فیفا موسوم به گرس روت، در چند سال گذشته در قم برگزار شده و امسال نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfeydm.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما