چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 17107
مدیر شبکه جهانی هدهد عنوان کرد:

شبکه هدهد، اولین شبکه کودک شیعی بدون موسیقی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر شبکه جهانی هدهد گفت: شبکه هدهد اولین شبکه کودک شیعی بدون موسیقی است که تولیدات خود را به دو زبان فارسی و عربی به روی آنتن میبرد.
شبکه هدهد، اولین شبکه کودک شیعی بدون موسیقی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، احسان حلمی در دیدار و بازدید سیدمرتضی اسماعیلی طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسالمی قم، معاونین و مدیر خانه مطبوعات قم از شبکه جهانی هدهد، در سخنانی به بیان دلیل راه اندازی این شبکه پرداخت و گفت: پس از بررسی شبکه های مختلف و آشنایی با نقاط منفی و ضعف آنان، خلأ شبکه ای شیعی با حوزه فعالیت کودکان به شدت احساس شد و ما را بر این امر مصمم کرد که شبکه ای جهانی برای گروه سنی 3 تا 14 سال در زمینه فعالیت دینی، تربیتی و سرگرمی راه اندازی کنیم.
وی، این شبکه را اولین شبکه کودک شیعی بدون موسیقی عنوان کرد و افزود: تولیدات شبکه هدهد به دو زبان فارسی و عربی در قالب مسابقه، مستند، ترکیبی، کلیپ، ویژه برنامه، پخش زنده، پلاتویی، درام، انیمیشن و... از طریق پنج آنتن ماهوارهای پخش میشود.
حلمی با بیان اینکه، جوانان مستعد و متدین در این شبکه به کار گرفته شده اند، اظهار داشت: دفاتری در کشورهای مختلف از جمله، لبنان، عراق، کویت، لندن و... داریم که در تولید برنامه های این شبکه همکاری دارند.
مدیر شبکه هدهد با بیان اینکه 22 شبکه ماهواره ای در حوزه کودک فعالیت دارند، بیان کرد: شبکه هدهد علیرغم نوپا بودن، در حال حاضر در جایگاه پنجم قرار دارد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfeydy.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما