پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 13147
حجت الاسلام شیری خبرداد:

برگزاري طرح آرامش بهاری در 28 امامزاده قم طی ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز در 28 امامزاده ی استان قم با حضور کارشناسان مذهبی برگزار شد.
طرح آرامش بهاری ، نوروز92
طرح آرامش بهاری ، نوروز92
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام شوذب شیری  با اشاره به طرح آرامش بهاری گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای فرهنگی شدن و ارتقای سطح فرهنگ و مذهب مردم و جوانان و استفاده از ظرفیت های امامزادگان و بقاع متبرکه در ایام نوروزطی سومین سال برگزاری طرح آرامش بهاری، این طرح اجرا شد.

وی با اشاره به زمان این طرح افزود: این طرح از ۲۱ اسفند در ۲۸ امامزاده و بقعه متبرکه ی شهر قم شروع به کار کرده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم با تشریح برنامه های این طرح اظهار داشت: برنامه ی تحویل سال در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور با حضور بیش از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اجرا شده و مردم از برنامه های فرهنگی و معنوی ویژه ی این طرح بهره مند شدند.

شیری با بیان برنامه های فرهنگی این طرح اظهار داشت: برنامه های فرهنگی تربیتی ویژه ی این طرح با حضور کارشناسان مذهبی در بخش های مختلفی از جمله خیمه های معرفت، مشاوره ، پاسخ به مسائل شرعی، گفتمان دینی و تبلیغ چند رسانه ای، کودک و نوجوان و یک بخش تحت عنوان همه واقف باشیم، برگزار شده است.

وی همچنین از توزیع ۹۵ نوع بروشور خبر داد و گفت: ۹۵ نوع بروشور با معرفی ۹۵ امامزاده ی قم، نقشه ی امامزادگان، معرفی شخصیت هایی که در جوار این بقاع آرمیده اند و کارکرد امامزادگان میان زائران توزیع شده است.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: ۱۰۰ نفر از طلاب کارشناس برای اجرای این طرح نظر گرفته شد که در ۲۸ امامزاده ی قم در محدوده ی شهر و محورهای مواصلاتی این طرح برگزار شده است.

شیری با بیان خدمات اسکان مسافران نوروزی گفت: برای اسکان نوروزی ۹۵ امامزاده ی شهر که زائرسرا داشتند برای اقامت زائران و مسافران این ایام تجهیز شده و در اختیار مسافران قرار گرفته که طی این ایام بیش از ۸۴۰ هزار نفر اسکان داده شدند.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم در پایان با اشاره به بازدید آیت الله علوی گرگانی از روند اجرای این طرح در امامزادگان قم گفت: آیت الله علوی گرگانی ضمن اعلام رضایت مندی از برگزاری این طرح خواستار اجرای طرح آرامش بهاری در دیگر ایام و مناسبت های سال شدند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcfeydy.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما