قم نيوز : قم نیوز: ثبت نام دوره كارآفرينی و مهارت های كسی و كار در جهاد دانشگاهی واحد قم آغاز شد.
ثبت نام دوره كارآفرينی كسب و كار توسط جهاد دانشگاهی قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، دوره كارآفرينی و مهارت های كسب و كار به مدت ۵۰ ساعت در مركز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی واحد استان قم به صورت رايگان تشكيل می شود.

اين گزارش حاكيست: تمامی دانشجويان، فارغ التحصيلان دانشگاه، استفاده كنندگان از صندوق بيمه بيكاری، كارجويان مراجعه كننده به كاريابی ها و متقاضيان اخذ تسهيلات از كارگروههای اشتغال و سرمايه گذاری می توانند در اين دوره شركت كنند.

آموزش فوق به صورت رايگان است و متقاضيان در اين دوره با مبانی نظری كارآفرينی، تكنيك های خلاقيت و نوآوری، فرايند تاسيس و راه اندازی كسب و كار ، اصول و فنون مذاكره، بازاريابی و فروش، قوانين و مقرارت ناظر بر كسب و كار، بهره برداری، مديريت محصول و روشهای تهيه و تدوين طرح كسب و كار و نيز آشنایی با نهادهای حامی كارآفرين آشنا می شوند و در پايان به فراگيران گواهينامه آموزش اعطا می شود.

اين آموزشها به گونه ای طراحی شده كه مفاهيم اوليه آموزشهای كسب و كار و كارآفرنی به طور خلاصه تبيين می شود و فراگيران می توانند نيازهای آموزشی خود را در اين دوره ها بدون پرداخت هزينه دريافت كنند.

 علاقه مندان به شركت در اين دوره جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در اين دوره می توانند به مركز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی واحد قم واقع در ميدان مصلی، بلوار شهيد منتظری، كوچه ۲۶ مراجعه و يا با شماره تلفن ۷۸۳۳۳۳۵ تماس حاصل فرمايند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcfimdtaw6dj.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما