چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 930
در مسابقات فرنگی قهرمانی کشور؛

کشتی‌گیران قم در 7 وزن به روی تشک می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قم در هفت وزن پیکارهای قهرمانی کشور به مسابقات رشته فرنگی اعزام می‌شوند.
کشتی‌گیران قم در 7 وزن به روی تشک می‌روند
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی اظهار کرد: پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور به واسطه حضور کشتی‌گیرانی مدعی از استان‌های مختلف کشور در تمام اوزان، از اهمیت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: تیمی که به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم به این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور اعزام می‌شود، از دل پیکارهای انتخابی استان برگزیده شده و به همین خاطر نفرات پر امیدی ترکیب آن را تشکیل می‌دهند.

دبیر هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: تیم اعزامی کشتی فرنگی بزرگسالان هیئت استان قم به این دوره از مسابقات قهرمانی کشور را هفت آزادکار در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰،‌۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم تشکیل می‌دهند و کمتر از سه هفته دیگر باید در این پیکارها با حریفان رو‌به‌رو شوند.

وی اضافه کرد: کشتی‌گیران ما برای کسب عنوان آمادگی خوبی دارند اما قطعاً آنها به این نکته توجه دارند که پیکارهای کشتی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور به دلیل اینکه تمام مدعیان کشور از استان‌های مختلف در آن حضور دارند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رضایی اظهار کرد: این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان از نوزدهم آبان ماه به مدت دو روز با شرکت آزادکاران مدعی در هفت وزن بر روی دو تشک در هفت وزن رشته فرنگی به میزبانی هیئت کشتی شهرستان سقز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران فرنگی کار در حالی در مسابقات قهرمانی کشور به مصاف حریفان می‌روند که دو هفته قبل مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نیز به میزبانی هیئت کشتی استان خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار شد و هفت کشتی‌گیر قمی نیز به این رقابت‌ها اعزام شدند.

دبیر هیئت کشتی استان قم در ادامه به میزبانی قم در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور اشاره ‌و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشو در رده سنی جوانان در هفته آغازین آبان ماه به میزبانی هیئت کشتی استان قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور تا روز چهارم آبان ماه وارد شهر مقدس قم خواهند شد و مبارزه کشتی‌گیران نیز روزهای پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم آبان برگزار می‌شود.

رضایی عنوان کرد: در تعامل بسیار خوب بین هیئت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم، پیش‌بینی تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری این مسابقات صورت گرفته است و دو تیم آماده نیز از کشتی فرنگی قم در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

وی افزود: برای انتخاب تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان نیز مسابقات انتخابی برگزار کردیم و نفرات تیم استان را از دل پیکارهای انتخابی شناسایی کردیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcfixd1aw6dm.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما