سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 570

سومین نشست اندیشه‌های راهبردی پائیز امسال برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مشاور رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سومین نشست اندیشه‌های راهبردی پائیز امسال در محضر مقام معظم رهبری و با موضوع زن و خانواده برگزار می‌شود.
سومین نشست اندیشه‌های راهبردی پائیز امسال برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مریم مجتهدزاده درحاشیه مراسم غبارروبی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به برگزاری نشست‌های اندیشه‌های راهبردی بیان کرد: در این زمینه تاکنون ۲ نشست در محضر مقام معظم رهبری برگزار شده است که موضوع نشست اول الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت و موضوع نشست دوم عدالت بوده است.

وی از برگزاری نشست سوم در پائیز سالجاری خبر داد و عنوان کرد: سومین نشست اندیشه‌های راهبردی پائیز امسال با موضوع زن و خانواده برگزار می‌شود.

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این نشست مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری فراخوانی را اعلام کرده است تا اندیشمندان و صاحبنظران بتوانند مقالات و پژوهش‌های خود را در این زمزنه ارائه دهند.

وی با تاکید براینکه مقالات و پژوهش‌ها باید در از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار باشند بیان کرد: مقالات برگزیده که از سطح کیفی بالایی برخوردار باشند در محضر مقام معظم رهبری ارائه خواهندشد و به همین دلیل مقالات باید از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار باشند.

مجتهد‌زاده ادامه داد: افراد برای ارائه مقالات و دریافت اطلاعات می‌توانند به نشانی اینترنتی www.women. gov. ir مراجعه کنند.

مجتهدزاده در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای زنان کشور در سال نود اشاره داشت و گفت: مهمترن برنامه دولت در سال ۹۰ مربوط به ارائه برنامه‌های گوناگون در بخش‌های رفاهی و معیشتی برای هر چه بهتر اجرا شدن ماده ۲۳۰ قانون پنجم توسعه است که مربوط به تحکیم بنیان خانواده می‌باشد.
https://qomnews.ir/vdcfixdtaw6de.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما