دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 101
تقی زاده:

بازیکنان صبا انگیزه زیادی برای شکست شهرداری ساوه دارند

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: بازیکنان صبا شناخت کاملی از تیم شهرداری ساوه دارند و در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به دنبال کسب سه امتیاز برابر این تیم تمام توان خود را به کار خواهند گرفت.
بازیکنان صبا انگیزه زیادی برای شکست شهرداری ساوه دارند
به گزارش قم نیوز، سعید تقی زاده با اشاره به شرایط مطلوب تیم فوتسال صبای قم برای چهارمین هفته رقابت‌های سیزدهمین لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، اظهار داشت: نفرات تیم ما بسیار خوب و با انگیزه هستند تا بتوانیم سه امتیاز بازی این هفته مقابل شهرداری ساوه را در خارج از خانه کسب کنیم.

وی یاد آور شد: در حال حاضر تمام بازیکنان در صحت و سلامت کامل در تمرینات تیم صبا حضور دارند و می‌توانیم با تکیه بر نیروی جوانی تیم و روحیه بسیار خوبی که از نتایج سه هفته گذشته از لیگ برتر کسب کرده‌ایم، برای کسب سومین پیروزی به مصاف شهرداری ساوه برویم.

وی با اشاره به هفته سوم مسابقات لیگ برتر و مصاف صبا با شهرداری ساوه، تصریح کرد: البته ما در حالی با شهرداری ساوه بازی می کنیم که با حریف خود پیش از آغاز لیگ سیزدهم یک بازی دوشتانه برگزار کرده ایم و با شناختی که از این تیم داریم، شکست دادن حریف کار سختی نیست، چون با تمام نفرات خود بازی می کنیم و می‌خواهیم از میدان با دست پر خارج ‌شویم.

بهترین گلزن صبای قم در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: هدف ما این است که در مسابقه هفته چهارم لیگ برتر بیش از آنکه به حساسیت‌های مسابقه توجه کنیم به کسب سه امتیاز و کسب نخستین پیروزی در خارج از خانه بیاندیشیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم صبای قم در آستانه این دیدار، بیان داشت: بهتر است منتظر بازی هفته چهارم شویم تا وضعیت تیم صبا را ببینیم زیرا یقین دارم با تمرینات و شرایط خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم، تیم ما برای ارائه بهترین بازی خود سه امتیاز این بازی را کسب می‌کند.

گلزن تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: تمامی بازیکنان صبای قم در سلامتی و آمادگی کامل به سر می‌برند اما باید در کنار یکدیگر با تلاش زیادی برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور تلاش زیادی انجام دهیم.

وی افزود: به خوبی می دانیم که تمام بازی‌های لیگ برتر به یک اندازه دارای اهمیت است و با توجه به وضعیت هر بازی خود را آماده می کنیم و در هر بازی نیز به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود تا عملکرد بهتری نسبت به لیگ گذشته داشته باشیم.

تقی زاده ابراز داشت: در هفته نخست لیگ برتر با پرسپولیس بازی بسیار خوبی انجام دادیم و پیروز شدیم، در هفته دوم نیز در خارج از خانه در حالی که شایسته باخت مقابل فیروز صفه نبودیم، باخت به ما تحمیل شد و الان کاملا با انیگزه هستیم تا با استفاده از فرصت‌های گلزنی مقابل تیم شهرداری ساوه پیروز میدان شویم.

دیدار صبا و شهرداری ساوه در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcfiydyaw6dx.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما