شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 34234
منبع : روابط عمومی دارالقرآن علامه طباطبایی
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایى خبر داد

اجرای ویژه‌برنامه‌هاى سالگرد ارتحال علامه طباطبایى در قم

قم نيوز : قم نگار: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایى گفت: به مناسبت سى و پنجمین سالگرد ارتحال مفسر کبیر قرآن حضرت آیت‌الله علامه طباطبایى (ره) دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن در بیت ایشان برگزار خواهد شد.
اجرای ویژه‌برنامه‌هاى سالگرد ارتحال علامه طباطبایى در قم
به گزارش قم نگار، مرتضى نجفى‌قدسى با اعلام این خبر اظهار کرد: دوازدهمین همایش تفسیرى قرآن با همکارى مجمع عالى تفسیر قرآن طى سه شب متوالى و با حضور مراجع معظم تقلید، علما، مدرسین و مفسرین قرآن برگزار مى‌شود.

وى افزود: در نخستین شب این مراسم (روز سه‌شنبه ۲۶ آبان‌ماه) ابتدا آیت‌الله حسینى بوشهرى مدیر حوزه‌هاى علمیه سخنرانى خواهد کرد و پس از آن آیت‌الله نورى‌همدانى به ایراد سخن مى‌پردازد و در شب دوم نیز ابتدا حجت‌الاسلام احمد فرخ‌بال مدیر حوزه علمیه قم سخنرانى کرده و پس از آن آیت‌الله جوادى آملى سخنرانی خواهد کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایى بیان کرد: همچنین در آخرین شب این همایش آیت‌الله جعفر سبحانى در جمع اساتید سطوح عالى و خارج حوزه علمیه قم به ایراد سخن می‌پردازد.

وى اضافه کرد: در آخرین شب این همایش تفسیرى آیت‌الله یزدى رئیس مجلس خبرگان رهبرى در جمع اساتید سطوح عالى و خارج حوزه علمیه قم سخنرانی خواهد کرد.

نجفى‌قدسى افزود: در این همایش قرآنى مقرر است از تلاش‌هاى مرحوم آیت‌الله مؤیدى قمى رئیس مجمع عالى تفسیر قرآن که بسیار مظلومانه با جنایت سعودی‌ها در فاجعه منا درگذشت، تجلیل شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی اضافه کرد: تجلیل از مرحوم آیت‌الله خزعلی از فقهای عالی‌مقام و پیشکسوتان عرصه تفسیر قرآن نیز یکی دیگر از برنامه‌های این مراسم و همایش قرآنی است.

وی در پایان بیان داشت: همچنین در این همایش قرآنی از آیت‌الله کریمی جهرمی به عنوان مفسر قرآن تکریم خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfj0dm.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما