پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 14254
رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد:

هر رای همچون تیری در قلب دشمنان انقلاب است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات حماسه سیاسی تحقق خواهد یافت زیرا هر رای ملت ایران چون تیری به قلب دشمنان انقلاب اسلامی است.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
 به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مجتبی الهیان امروز در جلسه شورای معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: انتظار داریم نقاط ضعف، انتقاد و راهکارهای مناسب مطرح تا با همفکری در مسیر ارتقاء دانشگاه آزاد اسلامی حرکت کنیم.
 
وی افزایش کیفیت در برنامه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی را مهمترین اولویت منطقه 18 دانست و تصریح کرد: باید در راستای گسترش رشته‌های مجازی گام‌های مناسبی برداشته شود.
 
رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در آینده‌ای نزدیک واحد بین‌المللی استان قم در منطقه سلفچگان تاسیس شود.
 
الهیان به استقلال تفویض اختیارات سازمان مرکزی به هیئت امنای استان اشاره کرد و گفت: هیئت امنای قم دارای وجاهت علمی فرهنگی هستند که ان‌شاءالله با تشکیل جلسات و آغاز رسمی فعالیت هیئت امنا مشکلات اجرایی استان حل شود.
 
وی با اشاره به اینکه در آستانه خلق حماسه‌ای عظیم از سوی ملت ایران قرار داریم خاطرنشان کرد: با حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات حماسه سیاسی تحقق خواهد یافت زیرا هر رای ملت ایران چون تیری به قلب دشمنان انقلاب اسلامی است.
 
رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه حسین از من است و من از حسین تصریح کرد: حضرت سیدالشهدا(ع) با خون خود درخت اسلام را آبیاری کرد و امام صادق(ع) از آن درخت بهره برداری کرد.
 
الهیان در ادامه از امام حسین(ع) به عنوان علت پایدار ماندن دین اسلام یاد کرد و اظهار کرد: همچنین دلیل باقی ماندن انقلاب اسلامی نیز ولایت فقیه است.
 
وی با تاکید بر اینکه در جهان انقلاب‌های زیادی صورت گرفت ولی انقلاب اسلامی ایران با محوریت ولایت فقیه به هدف خود رسیده است اضافه کرد: اکنون نیز با حمایت و اطاعت از ولی فقیه به سربلندی و عزت خواهیم رسید.
 
رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ملت عزیز ایران با الگو گرفتن از اصحاب امام حسین(ع) موجب سربلندی و جاودانگی انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی(عج) خواهند شد.
 
الهیان در پایان جلسه شورای معاونین از عملکرد و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تجلیل و تقدیر کرد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfj0dy.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما