چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 26954
لیگ بر‌تر فوتسال کشور

تیم فوتسال ماهان تندیس قم برابر میثاق تهران به پیروزی رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم در دیدار خود در هفته دوم لیگ بر‌تر فوتسال کشور برابر میثاق تهران به پیروزی رسید.
تیم فوتسال ماهان تندیس قم برابر میثاق تهران به پیروزی رسید
به گزارش قم نیوز، هفته دوم از فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور دیروز با برگزاری ۴ مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز شد که در یکی از بازی‌ها تیم ماهان تنیدس قم در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر میثاق تهران به برتری دست یافت.

در این مسابقه که در سالن شهید حیدریان قم برگزاری شد دو تیم در نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به کار خود پایان دادند در حالی که موقعیت‌های گل روی دروازه‌ها کم تعداد بود و ماهان تندیس در خلق موقعیت خطرناک‌تر از میثاق عمل کرد.

در نیمه دوم و در دقایق نخستین این نیمه, سعید قاسمی به اشتباه دروازه خودی را گشود تا ماهان با یک گل از حریف عقب بیفتد اما ضربه زیبای ابوالقاسم عروجی در دقیقه ۳۲ سبب شد کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۳۶ پاس عالی عرضی علیرضا وفایی در دهانه دروازه به محمد کرمانی رسید و وی گل پیروزی بخش ماهان را وارد دروازه حریف کرد.

لحظاتی پیش از گل دوم ماهان تندیس، مجید حاجی بنده از میثاق به دلیل خطای عمد در موقعیت گل روی علیرضا وفایی اخراج شد ضمن اینکه میثاق در ۴ دقیقه پایانی بازی به آرایش انتحاری ۵ نفره روی آورد اما موفق به گلزنی نشد.

تیم ماهان تندیس قم در این بازی ترکیب مسعود ایازی، علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی، سعید قاسمی، مسلم اولاد قباد، محمد کرمانی، ناصر اطمینان، علی فخاران، علی شریفی، مهدی زاهدی و حمید رشیدی به میدان رفت.

در ترکیب تیم میثاق تهران نیز حسین سلطانی، فرید سهیلی، مرتضی فراهانی، مهرداد اعظمی، محسن کبیریان، مجتبی حسن‌نژاد، مجید حاجی بنده، محسن فره‌مند، وحید قریشی، الیاس براتی، عارف بلوکی و زهیر کامیاب حاضر بودند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcfj1d0.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما