شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : 31994
مدیرکل ورزش و جوانان قم مطرح کرد

پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه ورزش قم در شاخص صعود به لیگ بر‌تر رشدی ۵۰۰ درصدی را تجربه کرده است گفت: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم
به گزارش قم نگار، حسن عابدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ورزش قم در حال حاضر روندی رو به رشد را طی می‌کند و ۷۱ تیم قمی شامل ۵۵ تیم در بخش مردان و ۱۵ تیم در بخش زنان در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور در سطوح مختلف حاضر هستند.

وی افزود: شاخص‌های ورزشی قم با رشدی ۳۰۰ درصدی همراه بوده و به منظور توسعه ورزش قهرمانی و مدال آوری در بازی‌های آسیایی، جهانی و بین المللی ستاد حمایت از ورزشکاران مدال آور تشکیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: این ستاد با حضور ۱۰ هیئت ورزشی جلساتی را به‌منظور حمایت از ورزشکاران دارای شانس کسب مدال از بازی‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی تشکیل داده است و برای حمایت از ورزشکاران در آینده، ۷۰ الی ۸۰ ورزشکار را شناسایی کرده‌ایم.

عابدی بیان کرد: در سالی که گذشت موفق به کسب ۷ مدال جهانی، ۱۵ مدال آسیایی و نزدیک به ۷۰ مدال بین المللی شدیم و ۵ بانوی ورزشکار قمی در رشته‌های فوتسال، فوتبال و هندبال به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند.

وی عنوان کرد: ورزش قم در شاخص صعود به لیگ بر‌تر رشدی ۵۰۰ درصدی را تجربه کرده است و تیم‌هایی چون امید صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال، هدف پویان در لیگ بر‌تر هندبال و تنیس بانوان به لیگ بر‌تر کشور راه پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: اجرای طرحی مبتنی بر GIS برای شناسایی نقاط کمتر برخوردار از امکانات ورزشی بر مبنای جمعیت آن مناطق و نیاز تفکیک شده مردان و زنان برای ۲۰ سال آینده در قم از طرح‌های علمی و پژوهشی اداره کل ورزشی و جوانان است.

عابدی خاطرنشان کرد: سالن ظهور در جمکران، سالن باستانی در امامزاده ابراهیم و سالن قمرود، لنگرود و باقرآباد در سال ۹۳ به بهره برداری رسید و مجموعه ورزشی پیامبر اعظم ۳ سالن باستانی، استخر و چند منظوره با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی از سفر مقام معظم رهبری که ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfj1dm.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما