دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۵
کد مطلب : 47834
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
امام جمعه قم:

تبلیغات کاندیداها بر اساس آموزه های اسلامی باشد

قم نيوز : قم نيوز: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: جوانان ایران ذخائر نظام و امانت هایی در دستان مسئولین کشور هستند و باید به نحو احسن به آن ها خدمت شود و فرصت برای حضور آنان درمباحث مختلف داده شود.
امام جمعه قم: تبلیغات کاندیداها بر اساس آموزه های اسلامی باشد
امام جمعه قم: تبلیغات کاندیداها بر اساس آموزه های اسلامی باشد
به گزارش قم نيوز،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در همایش وارثان انبیاء که  در راستای تجلیل از اساتید قرآنی مدیریت معارف قرآن وعترت حرم کریمه اهل بیت(ع) در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار شد گفت: خداوند به کسانیکه دین او را یاری کنند نصرت می رساند و یاوران خداوند بر اساس آیات قرآن کریم کسانی هستند که اگر در زمین قدرت و امکاناتی پیدا کنند چهار وظیفه اصلی که منبع همه فعالیت های یک انسان موحد است را سرلوحه خود قرار می دهند و به دنبال انجام آن ها هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: اقامه نماز با به جا آوردن شرایط و رعایت آداب خاص آن، ترویج نماز و پرداختن زکات و فعالیت اقتصادی خدا پسندانه از طریق دادن زکات به مستمندان و مصارف دیگر زکات، ترویج مکتب اهل بیت(ع) و تالیف قلوب دیگران به واسطه پرداختن زکات از جمله وظایف یک انسان موحد می باشد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر نیز دو وظیفه دیگر یک انسان موحد می باشد که این دو وظیفه، راه و سنت انبیاء الهی است که می تواند زمینه ساز حکومت امام زمان علیه السلام شود.

امام جمعه قم در ادامه اظهار داشت: این چهار وظیفه یک چشم انداز و منشور بزرگی است برای اهداف بزرگ تری که می تواند مصادیق مهمی داشته باشد و باید با دقت به آن ها توجه شود.

وی خاطر نشان کرد: کشور ایران، کشور امام زمان علیه السلام است و حکومتتش از نوع اسلامی می باشد و باید روسای جمهور و کسانیکه کاندیدا می شوند دقت لازم و کافی را در این مسائل داشته باشند و تبلیغاتشان و برنامه هایشان، بر اساس آموزه های اسلامی و با کشورهای دیگر متفاوت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی اظهار داشت: ما باید برای دنیا الگو باشیم و یاری گر دین خدا و احیاء کننده امر به معروف و نهی از منکر باشیم و به برکت حضرت معصومه سلام الله علیها و انقلاب شکوهمند اسلامی، فعالیت های خوب قرآنی و معارفی در مزارات شریف اهل بیت(ع) انجام گرفته است و باید زمینه و بستر مناسب برای فعالیت های خادمان و اساتید قرآنی در حرم بانوی کرامت فراهم شود.

وی افزود: جوانان ایران ذخائر نظام و امانت هایی در دستان مسئولین کشور هستند و باید به نحو احسن به آن ها خدمت شود و فرصت برای حضور آنان درمباحث مختلف داده شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjcdj.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما