شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 24794

صباي قم از سد شهرداري اردبيل عبور كرد

قم نيوز : قم نیوز :تيم فوتبال صباي قم در راه آماده‌سازي براي حضور در ليگ چهاردهم، در ديداري تداركاتي موفق به شكست دادن تيم فوتبال شهرداري اردبيل شد.
صباي قم از سد شهرداري اردبيل عبور كرد
به گزارش قم نیوز، صباي قم كه اين‌روزها همانند ساير ليگ برتري‌ها زير نظر كادر فني خود سخت مشغول آماده‌سازي براي حضوري موفق در چهاردهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور است، در ديدارهاي تداركاتي خود را مورد ارزيابي قرار مي‌دهد.

كادر فني تيم فوتبال صباي قم براي ايجاد هماهنگي بيشتر بين نفرات خود در آستانه فصل جديد مسابقات ليگ برتر، تيم صباي قم را در نخستين مصاف تداركاتي برابر تيمي از مسابقات ليگ منطقه‌اي فوتبال كشور يعني شهرداري اردبيل به ميدان فرستادند.

در اين مسابقه دوستانه كه شامگاه جمعه ششم تير ماه در حاشيه اردوي آماده سازي صباي قم برگزار شد، شاگردان عبدالصمد مرفاوي با انگيزه بسيار زيادي كه بعد از انجام تمرينات سخت و طاقت‌فرسا داشتند، برابر حريف بازي خوبي ارائه كردند و در نهايت با يك گل نيز به پيروزي رسيدند.

تیم فوتبال صبای قم که در اردوی سرعین اردبیل به سر می برد در بازی تدارکاتی مقابل تیم شهرداری اردبیل توانست با نتیجه ۱ بر صفر پیروز این میدان باشد در حالي كه گل صبيا قم در دقیقه ۲۶ توسط محسن کرمی بازیکن بومی اين تيم به ثمر رسيد و صبا تا پايان توانست این نتیجه را حفظ كرده و به برتري برسد.

سرمربي با سابقه تيم فوتبال صباي قم در اين مسابقه به تناوب از نفرات خود بهره برد تا آماده‌ترين بازيكن را شناسايي كرده و در آستانه بازي‌هاي صبا در فصل جديد مسابقات ليگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌هاي برتر كشور، بهترين تركيب را انتخاب كرده و به ميدان بفرستد.

اين در حالي است كه مرفاوي خوب مي‌داند بعد از تمرينات سخت و فشرده بدنسازي و تاكتيكي، بازي‌هاي تداركاتي قطعا در راه آماده‌سازي بسيار مطلوب تيم صبا به منظور حضور قوي در ليگ چهاردهم بسيار موثر است و اين مهم در نوع بازي صبا در مقابل شهرداري اردبيل به چشم آمد.

با در نظر گرفتن نياز كادر فني، براي ايجاد و تقويت هماهنگي بين نفرات تيم به منظور حضوري قدرتمندانه در فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور، قطعا چند بازي تداركاتي ديگر نيز توسط مرفاوي برنامه‌ريزي خواهد شد تا صبا به هماهنگي لازم دست يابد.

صباي قم تا روز نهم مرداد كه نخستين بازي خود را در چهاردهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور برگزار خواهد كرد، يك مرحله اردوي آماده سازي ديگر نيز در نظر دارد و در حين انجام تمرينات چند بازي تداركاتي ديگر نيز در قم و ساير شهرها انجام خواهد داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfjed0.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما