جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 48734
منبع : خبرگزاری فارس
سخنگوي كانون كارگران ساختماني استان قم مطرح كرد

ضرورت ارائه آموزش‌هاي لازم براي جلوگيري از حوادث ناشي از كار

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوي كانون كارگران ساختماني استان قم گفت: بايد برنامه‌هايي براي ارائه آموزش‌هاي ايمني به كارگران برگزار شود زيرا بسياري از حوادث ناشي از كار در نتيجه نداشتن آموزش است.
ضرورت ارائه آموزش‌هاي لازم براي جلوگيري از حوادث ناشي از كار
به گزارش قم نیوز: عباس شیری  با اشاره تأمین ایمنی کارگران ساختمانی اظهار کرد: باید برنامه‌هایی برای ارائه آموزش‌های ایمنی کارگران برگزار شود زیرا بسیاری از حوادث ناشی از کار در نتیجه نداشتن آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: کارگران، کارفرمایان و مهندسان ذی صلاح باید آموزش‌های لازم را دریافت کنند تا حوادث ناشی از کار کاهش پیدا کند.

سخنگوی کانون کارگران ساختمانی استان قم با بیان اینکه کیفیت استادکاران استان قم نسبت به شهرستان‌ها یا استان تهران کیفیت بالاتر است گفت: این کیفیت ناشی از تبحر استادکاران است البته در زمینه کاشی کاری استادکاران اصفهانی بالاتر هستند.

وی با اشاره به ساماندهی کارگران ساختمانی گفت: ‌اقدامی در این زمینه هنوز صورت نگرفته در حالی که با ساماندهی کارگران مبلمان شهر بهتر می‌شود و کرامت کارگران محفوظ می‌ماند.

شیری با بیان اینکه بیکاری و افزایش هزینه زندگی مهمترین مشکل کارگران است اضافه کرد: هزینه روزمره کارگر 30 درصد افزایش پیدا کرده در حالی که حقوق آنها تغییر چندانی نداشته است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfjedj.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما