سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 44774
منبع : خبرگزاری فارس

واگذاری روند تکمیل تقاطع 15 خرداد به شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: بر اساس توافق‌های صورت گرفته با قرارگاه قائم ارتش این قرارگاه روگذر تقاطع 15 خرداد را به پایان رسانده و از امروز تکمیل زیرگذر را به شهرداری واگذار می‌کند و امیدواریم بتوانیم این بخش را تا پایان سال تکمیل کنیم.
واگذاری روند تکمیل تقاطع 15 خرداد به شهرداری قم
به گزارش قم نیوز،  علیرضا قاری‌قرآن پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پروژه‌های شهری قم در جمع خبرنگاران از تکمیل 30 پروژه شهری در حوزه‌های ترافیکی، عمرانی و زیست محیطی تا پایان سال جاری یاد کرد و گفت: فاز دوم مرجعیت، زیرگذر شهید کریمی، رمپ و لوپ غدیر و مراحل پایانی تقاطع غیرهمسطح شهدای 15 خرداد برخی از این پروژه‌هاست که تاثیر قابل توجهی در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر قم دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری قم نسبت به تکمیل پروژه‌های عمرانی اهتمام جدی دارد، اضافه کرد: بر اساس توافق‌های انجام با قرارگاه قائم ارتش این قرارگاه روگذر تقاطع غیر همسطح 15 خرداد را به پایان رسانده و از امروز تکمیل زیرگذر را به شهرداری قم واگذار می‌کند که امیدواریم بتوانیم این بخش را تا پایان سال تکمیل کنیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از مشارکت مسؤولان اجرایی استان قم برای پیشبرد پروژه‌های شهری یاد کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های شهری رضایتمندی شهروندان و در نتیجه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد نظام را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نسبت به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی غافل نیست، عنوان کرد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم رفع بخشی از نیازهای شهروندی را با استفاده از مشارکت این بخش دنبال کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfjedj.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما