چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 25414

ذوب آهن اصفهان نخستین حریف صبای قم شد

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم در نخستین دیدار خود در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حریف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شد.
ذوب آهن اصفهان نخستین حریف صبای قم شد
به گزارش قم نیوز، با برگزاری آیین قرعه‌کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور توسط سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم‌های حاضر در دوره چهاردهم لیگ برتر فوتبال رقبای خود در این دوره را بر اساس ۳۰ هفته بازی‌های رفت و برگشت در حالی شناختند که نخستین دیدار تیم فوتبال صبای قم در لیگ جدید در قم به انجام می‌رسد.

رقابت ۱۶ تیم در۳۰ هفته لیگ چهاردهم فوتبال برتر کشور

قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور د ر حالی انجام شد که در فاصله باقیمانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر چهاردهم، تیم فوتبال صبای قم باید در گام نخست برابر تیمی قرار بگیرد که مانند خودش با کادر فنی جدید در لیگ برتر حضور می‌یابد.

بدین ترتیب تیم فوتبال صبای قم بعد از کسب مقام دهم بازی‌های لیگ دوازدهم و رتبه نهم بازی‌های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با عبدالصمد مرفاوی، در لیگ چهاردهم نیز با هدایت همین مربی گام به مصاف با رقبای لیگ برتری خواهد گذاشت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته نخست مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در یکی از روزهای هشتم یا نهم مرداد ماه به میزبانی تیم صبای قم به انجام خواهد رسید.

برگزاری تمرینات و بازی‌های تدارکاتی صبا در زمین همای تهران

اما نگاه به وضعیت تیم فوتبال صبای قم نشان می‌دهد که این تیم بعد از آغاز برنامه‌های آماده‌سازی خود در قم و سپری کردن یک اردوی ۱۰ روزه در اردبیل، این روزها تمرینات خود را در مجموعه ورزشی هما تهران برگزار می‌کند و با انجام برنامه‌های آماده‌سازی خود در این زمین مصمم به حضوری موفق در لیگ جدید است.

تیم فوتبال صبای قم با توجه به زمان اندک باقیمانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود، در حال انجام دیدارهای تدارکاتی است و عبدالصمد مرفاوی و همکارانش سعی می‌کنند ارزیابی دقیقی از بازیکنان خود در آستانه این فصل داشته باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد اما صبا در هفته‌های دوم و سوم لیگ چهاردهم باید به میهمانی تیم‌های ملوان و پدیده مشهد برود.

صبای قم فصل گذشته در دیدار رفت لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور برابر تیم ذوب آهن در فولاد شهر اصفهان به تساوی یک بر یک دست یافت اما در دیدار برگشت دو تیم که در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfjjd0.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما