چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 51424
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در سالن شهيد رضائيان قم صورت مي‌گيرد

آغاز بسكتبال نوجوانان كشور در قم

جدال قم با سمنان در روز نخست
قم نيوز : قم نیوز: مسابقات بسکتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان پسران کشور با برگزاري ديدار افتتاحيه بين قم و سمنان از امروز به میزبانی قم آغاز شد.
آغاز بسكتبال نوجوانان كشور در قم / جدال قم با سمنان در روز نخست
آغاز بسكتبال نوجوانان كشور در قم / جدال قم با سمنان در روز نخست
به گزارش قم نیوز، طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بسکتبال‏ تیم‌های حاضر در منطقه یک کشور به قم سفر کرده‌اند و در مدت سه روز به میزبانی هیأت‌ بسکتبال این استان در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

بعد از اینکه تیم‌های شرکت کننده تا شامگاه سومین روز مرداد ماه وارد قم شدند، قرعه‌کشی با حضور مسوولان تیم‌ها در حضور نماینده فدراسیون بسکتبال انجام گرفت و تیم‌ها در جریان بازی‌های خود در منطقه یک پیکارهای بسکتبال قهرمانی نوجوانان کشور قرار گرفتند.

هیأت‌ بسکتبال استان قم در حالی این رقابت‌ها از امروز میزبانی می‌کند که تیم بسکتبال نوجوانان قم از مدت‌ها قبل برای حضور موفق در این پیکارها مشغول تمرینات و برنامه‌های متنوع آماده‌‌سازی بوده و باید با تیم‌های هیأت‌ تهران، مازندران و سمنان به رقابت بپردازد.

این در شرایطی است که رقابت‌ تیم‌های حاضر در منطقه یک بسکتبال قهرمانی پسران نوجوان ایران به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا دو تیم برتر به مرحله نهایی مسابقات این رده سنی راه یابند، ضمن اینکه دیدار افتتاحیه از ساعت 18 امروز بین تیم‌های هیأت‌ بسکتبال قم و سمنان به انجام می‌رسد.

طبق قرعه‌کشی انجام شده، امروز چهارشنبه چهارم مرداد ماه بعد از مسابقه افتتاحیه بین قم و سمنان، از ساعت 19:30 دقیقه تیم‌های تهران و مازندران برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، ضمن اینکه روز پنجشنبه پنجم مرداد ماه ابتدا بسکتبالیست‌های هیأت‌ قم به مصاف مازندران می‌روند و سپس سمنان با تهران دیدار می‌کند.

در روز پایانی بازی‌های این گروه، جمعه ششم مرداد ماه در سالن شهید رضائیان قم ابتدا تیم‌های هیأت‌ بسکتبال مازندران و سمنان برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و آخرین بازی برای تعیین تیم‌های صعود کننده بین تیم‌های نوجوانان قم و تهران به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcfjjdt.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما