جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 29564
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

پیروز قربانی از حضور در تمرینات صبا منع شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه مشکل نظام وظیفه مسعود حق جو مدافع این تیم حل شده گفت: قربانی از حضور در تمرینات صبا منع شده است.
پیروز قربانی از حضور در تمرینات صبا منع شد
به گزارش قم نیوز، علی حیات‌پور اظهار داشت: تمرینات تیم فوتبال صبای قم پس از تعطیلات سال نو از روز پنج شنبه از سر گرفته شد و بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال صبا برای دیدار برابر سپاهان، در ورزشگاه هلال احمر قم تمرین کردند.

وی افزود: در تمرین روز پنج شنبه صبا به جز تعدادی از بازیکنان، بقیه نفرات حاضر بودند و باشگاه در تلاش است که مشکلات موجود را حل کند تا صبا با حداکثر قوا برای بازی با سپاهان آماده شود و به میدان برود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گقت: بر اساس نظر مدیر عامل باشگاه، پیروز قربانی مدافع صبا به دلیل مصاحبه‌ای که انجام داده از حضور در تمرینات منع شده و کادر فنی هم تابع نظرات مدیریت باشگاه است و امیدوارم مشکل قربانی و باشگاه به زودی حل شود.

حیات‌پور بیان کرد: بازیکنان باید در مصاحبه و ارتباطات خود با رسانه‌ها دقت کنند تا از بروز حاشیه برای تیم جلوگیری شود و مسائل و اختلافات جدیدی ایجاد نشود و در مورد پیروز قربانی هم یک مصاحبه سبب موضع گیری باشگاه در قبال وی شده است.

وی عنوان کرد: مشکل نظام وظیفه مسعود حق جو مدافع صبا حل شده و این بازیکن پس از اینکه به دلیل ابهام در وضعیت نظام وظیفه مدت‌ها دور از میادین بود بار دیگر می‌تواند صبا را در مسابقات پیش رو همراهی کند و اگر کادر فنی صلاح بداند در بازی برابر سپاهان هم به میدان می‌رود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: روزبه چشمی در تمرینات تیم ملی امید حضور دارد و در بازی با نپال هم به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و بقیه بازیکنان نیز مشکلی برای همراهی صبا در مسابقه برابر سپاهان ندارند و وضعیت پیروز قربانی هم تا دیدار برابر سپاهان مشخص می‌شود.

حیات‌پور خاطرنشان کرد: تمرینات صبای قم همه روزه در مجموعه ورزشی هلال احمر قم دنبال می‌شود تا صبا خود را برای دیدار برابر سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ بر‌تر که از ساعت ۱۷ عصر روز شنبه ۱۵ فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود مهیا کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfjtd0.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما