شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 34504
منبع : ایرنا

صعود بانوان بسکتبالیست قم به لیگ دسته اول کشور

قم نيوز : قم نگار: تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته دوم کشور، موفق به صعود به لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور شد.
صعود بانوان بسکتبالیست قم به لیگ دسته اول کشور
مدیر تیم بسکتبال نادر شیمی قم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: رقابت های دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته به میزبانی استان مازنداران آغاز شد که طبق برنامه مسابقات، تیم نادر شیمی قم در اولین دیدار خود مقابل تیم میزبان از نکاء به میدان رفت و توانست با ارائه یک بازی جسورانه با نتیجه ۶۰ بر ۵۹ مقابل این تیم به برتری برسد.

محسن نادری افزود: تیم بسکتبال نادر شیمی استان قم، روز پنج شنبه ۲۸ آبان نیز به دیدار تیم هیات بسکتبال جنوب شرق تهران رفت که در صورت پیروزی صعود خود را به لیگ دسته اول قطعی می کرد و تیم قم در پایان با برتری ۵۸ بر ۵۱ مقابل حریف، صعود خود را به لیگ دسته اول قطعی کرد.

وی بیان داشت: نادرشیمی قم با توجه به قطعی بودن صعود به لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور شب گذشته دیدار سوم خود را برابر نماینده خراسان رضوی برگزار و در پایان بازی را با نتیجه ۷۲ بر ۵۹ واگذار کرد و در نهایت در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد.

نادری افزود: فهمیه سعیدی کیا به عنوان مربی، فاطمه ضرغام فیروزی به عنوان مدیر فنی، نگار موسوی آنالیزور و پریساسادات روحانی به عنوان مربی بدنساز تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم را در این مسابقات همراهی می کردند.

وی یادآور شد: مرجان هیربد، محدثه فراتی، سارا جعفری، فائزه وفائی، عطیه نادری، معصومه فرخی، الهه جعفری، بهاره بنی طالبی، ندا میرشکار، ملیکا وکیلی، زینب واشیان، راضیه رحیمی و فاطمه حیدری نفراتی هستند که درترکیب تیم نادرشیمی قم حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfjtdm.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما