دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۶
کد مطلب : 33514
منبع : خبرگزاری شبستان
پژوهشگر کلام:

چرا شیعه انگلیسی به جای قمه زنی از حرم دفاع نمی کند؟!

قم نيوز : قم نگار: همین افراد که ادعای ریختن خون خود و فدا کردن جان برای امام حسین (ع) و اهل بیت علیهم السلام را دارند، به راستی هنگام دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در پی تجاوز تکفیری ها به سوریه کجا بودند؟!
چرا شیعه انگلیسی به جای قمه زنی از حرم دفاع نمی کند؟!
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی جوادی نسب، پژوهشگر کلام با اشاره به فعالیت های جریان شیعه لندنی اظهار کرد: این طیف افرادی افراطی هستند که از چند سال پیش فعالیت خود را تشدید کردند و امروز مشکلاتی که آنها برای جهان اسلام می آفرینند، علنی شده است.

وی ادامه داد: این افراد از چند سال گذشته در پی جذب اقشار مذهبی به ویژه مداحان اهل بیت (ع) و افرادی که در هیئت ها شرکت می کردند داشته و دارند تا از طریق برانگیختن احساسات آنها، به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

حجت الاسلام جوادی نسب تصریح کرد: شیعیان لندنی افراد تندرویی هستند که برخی از آنها ندانسته و از روی جهل و غالب آنها آگاهانه و با تعمد، در این جناح قرار گرفته اند و یکی از اصلی ترین سرشاخه آنها نیز در کشور به فعالیت های خود در پوشش جانبداری از اهل بیت (علیهم السلام) می پردازد.

این پژوهشگر کلام ابراز کرد: به طور مثال وقتی مقام معظم رهبری اقدام به صدور فتوایی مبنی بر تحریم قمه زدنی کردند، این افراد فریاد وامصیبتاه! و واغربتا برای امام حسین (ع) سر دادند و اقدام به شانتاژ و به اصطلاح شلوغ کاری کردند که اباعبدالله الحسین (ع) مظلوم است و اجازه ریختن خون در راه ایشان سلب شده و شعائر حسینی در حال از بین رفتن است!

وی با بیان اینکه در واقع این افراد تندرو ادعای فدا کردن جان و ریختن خون خود در راه امام حسین (ع) و اهل بیت (علیهم السلام) را دارند، گفت: پس از صدور فتوای رهبر معظم انقلاب، در حقیقت قمه زنی یکی از برنامه های مهم این قشر شد و با این حرکت مقابل رهبری و نظام قد علم کردند اما همین افراد که ادعای ریختن خون خود و فدا کردن جان برای امام حسین (ع) و اهل بیت (علیهم السلام) را دارند، به راستی هنگام دفاع از حرم حضرت زینب (ع) و حضرت رقیه (ع) در پی تجاوز تکفیری ها به سوریه کجا بودند و چرا در راه اهل بیت (علیهم السلام) خون خود را نریختند؟!

حجت الاسلام جوادی نسب بیان کرد: پس از زیر سوال بردن این حرکت خنثی و سکوت شیعه های لندنی در برابر دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام)، آنها برای خالی نبودن عریضه و حفظ ظاهر مقری در نزدیکی کربلای معلی با حضور ۳۰ تا ۴۰ تن ایجاد و ادعا کردند ما آماده ایم هنگام حمله داعش به حرم امام حسین (ع) از این مکان دفاع کنیم! اما هرگز دیده نشد میان مدافعان حرم و هنگام عمل، هیچ یک از این افراد حضور داشته باشند همان طور که در میان نیروهای مبارزه با داعش، ما هیچ فردی از این گروه را مشاهده نمی کنیم.

وی با بیان اینکه این افراد با زیرکی خاصی اقدام به تبلیغ و نفوذ در میان اقشار مذهبی می کنند، اذعان کرد: به طور مثال شیعیان لندنی اقدام به راه اندازی شبکه های ماهواره ای می کنند که در گام نخست به نظر می رسد این شبکه ها کاملا مذهبی بوده و ربطی به سیاست ندارند؛ آنها با استفاده از پخش مداحی و روضه خوانی دقیقا این مطلب را به ذهن مخاطب القا می کنند که این شبکه تنها یک شبکه مذهبی صرف است اما پس از گذشت مدت زمان یک تا دو سال، اقدام به پخش برنامه های سیاسی اما بسیار ظریف و در خلال برنامه های مذهبی کرده و به این ترتیب تبلیغات خود را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز می کنند یعنی به طور دقیق پس از جذب مخاطب و اعتماد او.

مدیر ویدئو شیعه با بیان اینکه جریان افراطی شیعه خود را پدرخوانده شعائر حسینی معرفی می کند، گفت: این افراد با متهم کردن علمای دین و بزرگان به فسق و فجور و کفر، تلاش می کنند اهداف دشمن را دنبال کرده و در این راستا حتی گاه اقدام به جانبداری از یک جریان شیعی معتدل و ولایت مدار و پایگاه های اطلاع رسانی آنها کرده تا بدین ترتیب هم اعتماد ولایتمداران را جلب کنند و هم از فیلتر شدن شبکه های خبری و رسانه های خود جلوگیری کنند؛ در حقیقت یکی به نعل می زنند و یکی به میخ!

وی با تاکید بر اینکه تمامی این اقدامات شیعیان لندنی در پی تحقق اهداف دشمن است، اضافه کرد: امروز کشورهای غربی به این نتیجه رسیده اند که با مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و شیعه و ایرانی نمی توان وارد جنگ سخت شد، بنابراین، آنها با شناخت روحیات دینی مردم کشور، تلاش می کنند با در خدمت گرفتن مزدوران داخلی، اهداف خود را به پیش برند.

حجت الاسلام جوادی نسب با منافق خواندن جریان شیعه لندنی در پایان خاطرنشان کرد: این افراد تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران را در راس اهداف خود دنبال کرده و در حقیقت آنها پازل سازمان مجاهدین خلق و منافقان را تکمیل می کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfjtdm.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما