شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۷
کد مطلب : 52504
منبع : خبرگزاری فارس
در ششمين روز شهريور ماه صورت مي‌گيرد:

رقابت 6 كانديدا براي رياست هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي قم

قم نيوز : قم نیوز: مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم با رقابت 6 كانديدا در حضور رئيس فدراسيون اين رشته برگزار می‌شود.
رقابت 6 كانديدا براي رياست هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي قم
رقابت 6 كانديدا براي رياست هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي قم
به گزارش قم نیوز، در حال حاضر چند هیأت‌ ورزشی نظیر تنیس، شنا، شیرجه و واترپلو، کونگ‌فو و هنرهای رزمی، ژیمناستیک، بدن‌سازی و پرورش‌اندام به دلیل پایان دوره چهار ساله روسای قبلی خود یا کناره‌گیری برخی از روسا در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

کونگ‌فو و هنرهای رزمی یکی از هیأت‌‌های ورزشی است که در چند سال اخیر نتوانسته ثبات یک هیأت‌ ورزشی موفق را در استان قم داشته باشد و با تغییراتی مختلفی که داشته بسیاری از ورزشکاران موفق خود را به سمت و سوی دیگر هیات‌های رزمی قم فراری داده است.

دقیقا دو سال قبل مجمع انتخابات هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت‌ ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان قم و با حضور رئیس فدراسیون این رشته، مدیر کل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع برگزار شد و محمد رشید را به عنوان رئیس خود انتخاب کرد اما ریاست رشید در این هیأت‌ به چهار سال نرسید.

رشید که با هدف ایجاد تحول در هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم به مجمع انتخابات آمده بود و از اعضای مجمع رای اعتماد گرفت، کمتر از دو سال بعد از انتخاب خود، فرار را بر قرار ترجیح داد و اکنون رئیس پیشین این هیأت‌ ورزشی یعنی محمد خان‌احمدی مسوولیت سرپرستی هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم را بر عهده دارد.

در هر حال بعد از ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم طبق تبصره دو ماده هفت آیین‌نامه هیأت‌‌های ورزشی، اکنون برای برگزاری مجمع انتخابات این هیأت‌ ورزشی در روز دوشنبه ششم شهریور ماه برنامه‌ریزی شده و 6 کاندیدا به نام‌های سجاد نوروزی، محمدعلی کریمی، محمد خان‌احمدی، رضا محسنی‌والا (نشلچی)، حسن عباسی و حسین مرادی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdcfjtdt.w6d0xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما