شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 28024
با سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی

سومین اجلاسیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سومین اجلاسیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم چهارشنبه این هفته با سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی برگزار می‌شود.
سومین اجلاسیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌ فال ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به برگزاری سومین اجلاسیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 400 نفر از اساتید حوزه علمیه عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین هستند که در این اجلاسیه پیشنهاد الحاق 100 نفر دیگر از اساتید حوزه علمیه ارائه خواهد شد.
 
وی این اجلاسیه با سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی روز چهارشنبه این هفته بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا برگزار می‌شود.
 
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تشکیل 11 کمیته علمی در مجمع عمومی اشاره کرد و گفت: بیان این سخن که جامعه مدرسین باید برخاسته از بدنه علمی حوزه باشد تنها شعار نیست بلکه تحقق فرمایش مقام معظم رهبری است و ما نیز در این زمینه تلاش و فعالیت می‌کنیم.
 
وی موضوع این دوره از اجلاسیه را «مکتب اهل بیت و احیا مباحث کلامی» عنوان کرد و اظهار داشت: همان‌گونه که امسال مباحث تفسیری در حوزه علمیه قم جدی گرفته شد، در سال آینده نیز به مباحث کلامی اهتمام جدی خواهیم داشت و برنامه‌ریزی‌ها را در این زمینه آغاز کرده‌ایم.
 
این خبر در حال تکمیل است
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfjxd0.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما