دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 35044
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اجلاس «سخنی با قلب‌های زنده» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از برگزاری اجلاس «سخنی با قلب‌های زنده» به مناسبت سالگرد صدور نامه نخست رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی در بهمن ماه امسال خبر داد.
اجلاس «سخنی با قلب‌های زنده» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام احمد فرخ‌فال صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، به برنامه‌های مجمع عمومی جامعه مدرسین درباره نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی در پی اقدامات تروریستی در فرانسه اشاره کرد و اظهار داشت: در سالگرد صدور نامه نخست رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی بهمن‌ماه امسال اجلاسی تحت عنوان «سخنی با قلب‌های زنده» با حضور اساتید، نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: با توجه به رهنمودهای چندماهه اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر خطر نفوذ استکبار، اجلاسی نیز با عنوان «وضعیت امنیتی و نظامی منطقه و خطر نفوذ استکبار» دوم دی‌ماه سال جاری در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه قم ادامه داد: در این همایش که با حضور اساتید و نخبگان برتر حوزه علمیه برگزار می‌شود یکی از مراجع عظام تقلید به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

فرخ فال بابیان اینکه آنچه به‌عنوان دغدغه رهبر معظم انقلاب در رابطه با ارشاد و هدایت جوانان در تمام ممالک مطرح بوده دغدغه مراجع عظام تقلید نیز است، خاطرنشان کرد: در برهه کنونی که داعش تلاش می‌کند چهره‌ای خشن، زشت و سیاه از اسلام را به مردم جهان نشان دهد وظیفه حوزه‌های علمیه و نخبگان است که اسلام ناب را به جهان معرفی کنند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مجمع عمومی جامعه مدرسین با حضور اساتید که توانایی تبیین اسلام ناب دارند تلاش جدی برای روشنگری دارند تا چهره واقعی اسلام ناب‌محمدی را به جهان عرضه کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfjxdm.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما