چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 51064
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم:

شورای پنجم شهر قم باید به معماری ایرانی اسلامی توجه کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: باید در شورای پنجم این شهر به بحث معماری ایرانی اسلامی بیشتر از گذشته توجه شود.
شورای پنجم شهر قم باید به معماری ایرانی اسلامی توجه کند
به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت طلب در قم با اشاره به اولویت‌های شورای پنجم این شهر اظهار کرد: باید در این شورا به بحث معماری ایرانی اسلامی بیشتر از گذشته توجه شود.

وی ادامه داد: در دوره فعالیت شورای چهارم قم حفاری تونل نخستین متروی این شهر تمام شد و حفاری خط بی متروی شهر قم از منطقه پردیسان هم طی ماه‌های آینده آغاز می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: وقتی پروژه حفاری مترو اجرا می‌شود، مردم چندان متوجه پیشرفت این پروژه نمی‌شوند در حالی که در شهر قم یک تونل طولانی مترو حفر شده است.

سعادت طلب با اشاره به پروژه متروی شهر قم اظهار کرد: امیدوارم که نخستین فاز این پروژه تا دو سال آینده به مرحله افتتاح برسد، پس از افتتاح ایستگاه‌های متروی شهر قم، واگن‌ها تحویل داده و متروی این شهر راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: در دوره فعالیت شورای چهارم شهر قم، اقدامات خوبی در زمینه فضای سبز در این شهر انجام شد و باید به دنبال این باشیم که فضاهای سبز با محوریت مساجد در مناطق مختلف شهر قم شکل بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای چهارم این شهر نتوانست ایده‌های خودش در بحث ساخت و ساز را به صورت کامل در شهر قم پیاده کند، افزود: زمانی که ساختمانی خارج از ضوابط در شهر ساخته می‌شود، اشکالات آن در آینده معلوم خواهد شد.

سعادت طلب در پایان با اشاره به تبعات ساخت و ساز غیرمجاز در یک شهر خاطرنشان کرد: چنین ساخت و سازی صدماتی را به زندگی مردم می‌زند، شورای چهارم شهر قم می‌توانست که در بحث ساخت و ساز غیرضابطه در این شهر بهتر عمل کند، اگرچه که این شورا چند تصمیم خوب در این زمینه گرفت که تاثیرات خودش را در آینده در شهر می‌گذارد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfjxdt.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما