دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 13084
منبع : قم نیوز
معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

توزیع رایگان زغال و هیزم در بوستان‌های قم همزمان با روز طبیعت

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از توزیع رایگان هیزم و زغال بین زائران به منظور جلوگیری از روشن کردن آتش در فضای سبز و آسیب رساندن به آن خبر داد.
توزیع رایگان زغال و هیزم در بوستان‌های قم همزمان با روز طبیعت
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به آمادگی بوستان‌های سطح شهر در روز طبیعت برای پذیرایی از زائران و شهروندان اظهار داشت: بوستان‌های فدک، مهدی، لاله، ‌هاشمی، بنیادی، شهید رجایی، امام رضا، آخوندی، ریحانه، غدیر و علوی به طور ویژه آماده شده و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در بوستان‌ها تسهیلات رفاهی مورد نیاز از قبیل سرویس بهداشتی، نماز خانه، آب شرب و... فراهم شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: تدابیر لازم در مورد تامین ایمنی بوستان‌ها از قبیل استقرار عوامل آتش‌نشانی در مبادی ورودی بوستان‌ها، کنترل موارد سد معبر و تخلفات شهری با محوریت ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری صورت گرفته است.

وی با پیش‌بینی وجود زباله در بوستان‌ها در روز طبیعت گفت: به منظور کنترل بهتر پسماندهای شهری و جلوگیری از آلودگی محیط زیست بیش از ۲ هزار کارتن پلاست و چند تن کیسه زباله برای توزیع بین شهروندان و مسافران در نظر گرفته شده است.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: از ابتدای نوروز تاکنون مجموعا ۱۰ تن کارتن کیسه زباله بین زائران و مسافران و خودروها توزیع شده است.

وی همچنین از توزیع رایگان هیزم و زغال بین زائران به منظور جلوگیری از روشن کردن آتش در فضای سبز و آسیب رساندن به آن خبر داد و گفت: شهروندان برای دریافت زغال و هیزم می‌بایست به عوامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز مستقر در بوستان‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfjxdy.w6dmcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما