دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 22174

جوانان به اندیشه های ناب امام نیاز دارند

قم نيوز : قم نیوز : رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دفتر قم، گفت: نسل جوانی که امام را ندیده است باید ایشان را بشناسد، جوانان به اندیشه های ناب امام نیاز دارند تا به سمت اندیشه های ناب اسلامی سوق پیدا کنند
جوانان به اندیشه های ناب امام نیاز دارند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی در مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) یک شنبه شب در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، با بیان این‌که در شهر قم می‌توان از مناسبت‌های ویژه امام خمینی(ره) استفاده بسیار مناسبی کرد، افزود: با بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) از سوی نخبگان و خواص می‌توان ذره‌ای از ویژگی‌های امام را به جوانان منتقل کنیم.

رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دفتر قم با اشاره به این‌که نسل جوان محتاج به افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: ما باید از امام خمینی(ره) برای نسل جوان بیشتر سخن گفته و به نسلی که کمتر امام را شناخته اندیشه‌های راستینش را به آنها بشناسانیم.

موسوی با بیان این‌که دانشگاه، حوزه، فرهنگ و جامعه نیاز به امام خمینی(ره) دارد، افزود: امروز انواع افکار انحرافی و عرفان‌های کاذب از سوی دشمنان به نسل جوان و جامعه منتقل می‌شود و ترویج عرفان و روش امام خمینی(ره) برای نسل جوان بهترین روش برای مقابله با این توطئه‌ها است.

وی با تأکید بر این‌که چنین مناسبت‌هایی باید نهادینه شود، گفت: امروز مراکز ویژه‌ای در راستای ترویج فرهنگ امام تأسیس شده که انحصارا برای امام کار می‌کنند و انتطار داریم در حوزه و دانشگاه و مراکز اداری نیز چنین مراکزی تأسیس شود.

رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دفتر قم ادامه داد: در مرکز مدریت حوزه علمیه قم باید یک مرکز تخصصی با رشته های فلسفی، فقهی، حقوقی و در همه ابعاد و نوآوریها مخصوص اندیشه های امام تاسیس شود تا همه افراد از آن بهره مند شوند.

موسوی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر این‌که این انقلاب بی نام و نشان امام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و امام را باید با انبیا، اولیا و ائمه مقایسه کرد، ابراز داشت: با وجود این سخنان شاهدیم که نسبت به امام خمینی(ره) بی مهری شده و در راهپیمایی‌ها و ادارات عکس امام کمتر مشاهده می‌شود.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfjyd0.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما