سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 28114
هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال قم/

آرش، سید ذاکر و صدراسیستم کار خود را با پیروزی آغاز کردند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتسال آرش، سید ذاکر و صدراسیستم در هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال قم کار خود را با پیروزی آغاز کردند.
آرش، سید ذاکر و صدراسیستم کار خود را با پیروزی آغاز کردند
به گزارش قم نیوز، فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم عصر یکشنبه با برگزاری ۴ مسابقه در سالن ۲هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان آغاز شد و در مسابقات برگزار شده ۱۴ گل به ثمر رسید.

در حساسترین مسابقه هفته نخست دو تیم مدعی قهرمانی آرش و تجهیزات آشپزخانه ایران به دیدار هم رفتند که این مسابقه سراسر جذابیت و پرگل در ‌‌نهایت با برتری ۵ بر ۴ آرش به پایان رسید.

در این بازی دو تیم تا آخرین ثانیه‌های بازی، نمایشی پایاپای داشتند و برای کسب پیروزی عطش زیادی از خود نشان دادند اما اشتباه مرگبار دروازه‌بان تیم فوتسال فرید در فاصله ۷ ثانیه به پایان بازی و تقدیم کردن یک ضربه پنالتی دوم به حریف زمینه ساز گل پیروزی بخش آرش شد.

تیم فوتسال سید ذاکر نیز در دیدار برابر امید با ارئه یک بازی بر‌تر موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر شد و گام نخست را محکم را در این مسابقات محکم برداشت تا امیدوار به تکرار قهرمانی خود باشد.

در سایر دیدار‌ها تیم فوتسال صدراسیستم قم یک بر صفر برابر آتلیه طهران نوین به برتری رسید و آهن آلات خلیج فارس که فصل گذشته در یک قدمی سقوط در لیگ یک، ماندنی شده بود برابر آپکوپارس با یک گل بازنده شد.

سایر دیدارهای هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال باشگاهی قم روز چهارشنبه برگزار می‌شود و تیم‌های شهید رئیس کرمی با پاس، مقاومت با آتلیه طهران و شهرداری با نبرد به مصاف هم می‌روند.
https://qomnews.ir/vdcfjyd0.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما