شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 26134

ایثار قم به شرق آسیا سفر می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای انجام چند دیدار دوستانه و همچنین برگزاری اردوی آماده سازی در شرق آسیا دعوت شد.
ایثار قم به شرق آسیا سفر می‌کند
به گزارش قم نیوز، فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در راه است و به همین خاطر تک تک تیم‌های لیگ برتری از جمله تیم ایثار جانبازان و معلولین قم در تدارک حضوری موفق برابر حریفان هستند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم مدافع عنوان نایب قهرمانی دو فصل اخیر مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور است و در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در دوره جدید این پیکارها از بیست و یکم مرداد ماه اردوی آماده سازی ایثار قم برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در حالی به تشکیل اردوی آماده‌سازی این تیم برای مسابقات مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور می‌پردازد که یک خبر جدید از باشگاه ایثار مبنی بر دعوت تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به تورنمنت و اردویی در شرق آسیا به گوش می‌رسد.

بعد از اینکه فدراسیون کره جنوبی در تیر ماه از تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای حضور در تورنمنت جام دوستی در این کشور دعوت به عمل آورد حالا نوبت به فدارسیون کشور مالزی رسیده تا از نایب قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران برای حضور در اردو و تورنمنتی در این کشور دعوت کند.

با توجه به اینکه هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر مالزی را سرمربی سابق تیم ایثار قم یعنی محمدرضا دستیار بر عهده دارد روابط خوبی بین طرفین برقرار شده و بر همین اساس از تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای حضور در مالزی دعوت به عمل آمده است.

چنانچه سفر ایثار قم به مالزی نهایی شود، زمان دقیق انجام آن در شهریور ماه خواهد بود و تا آن زمان تیم ایثار قم باید خود را برای حضور در مرحله نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور آماده کند که از روزهای پایانی مرداد آغاز خواهد شد.

بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از روز بیست و هشتم مرداد ماه رسما آغاز می‌شود و به همین منظور اردوی آماده سازی ایثار قم از روزهای میانی هفته آینده دقیقا از بیست و یکم مرداد ماه رسما تشکیل خواهد شد.

این در حالی است که پیش از این قرار بود بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور روزهای ۲۲ و ۲۳ مرداد ماه به انجام برسد اما با توجه به تغییری که در برنامه‌ بازی‌ها ایجاد شد روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه بازی‌های ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شروع می شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان دیدارهای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و تیم ایثار قم در گروه دوم مقدماتی حضور دارد.

بازی‌های مرحله نخست این گروه روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه به میزبانی شیراز برگزار می‌شود و به همین منظور ایثار قم روز بیست و هفتم مرداد ماه راهی شیراز خواهد شد، ضمن اینکه اردوی آماده سازی این تیم نیز از ۲۰ مرداد در قم تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfjyd0.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما