چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 34144
در درس خارج فقه مطرح شد

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی به جوانان آموزش داده شود

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان گفت: اخیرا مسئولان فضای مجازی را جدی گرفته‌اند و مقرر شده که جلوی مسائل و مشکلات گرفته شود و به جوانان آموزش داده شود که امیدواریم این کار فرهنگی انجام گیرد.
آیت‌الله مکارم‌شیرازی: فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی به جوانان آموزش داده شود
آیت‌الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در شبستان اول مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اینکه نامه‌هایی هر روز به دست ما می‌رسد که به واسطه آن از جامعه و مشکلات آن مطلع هستیم، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات مانند طلاق به دلیل استفاده نامناسب از فضای مجازی حاصل شده است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه اخیراً مسئولان فضای مجازی را جدی گرفته‌اند و مقرر شده جلوی مسائل و مشکلات گرفته و به جوانان آموزش داده شود، گفت: امیدواریم کار فرهنگی شود تا مشکلاتی مانند طلاق حل شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم کسانی که با هم اختلاف دارند را پیوند دهیم، افزود: امام صادق (ع) مبلغی داده بود به دست مفضل تا افرادی که مشکلی با هم داشته‌اند را کمک کند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از دلایل افزایش آمار طلاق است، تصریح کرد: در این فضا می‌توان اقدامات زیادی انجام داد اما دارای آسیب‌هایی هم هست که از جمله آن می‌توان به افزایش آمار طلاق در جامعه اشاره کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfjydm.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما