سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 22273

اسکیت باز قمی به تیم ملی دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: مجید نوش آبادی اسکیت باز قمی با فراخوان کادر فنی تیم ملی اسکیت به اردوی تیم ملی به میزبانی آکادمی اسکیت اصفهان دعوت شد.
اسکیت باز قمی به تیم ملی دعوت شد
به گزارش قم نیوز، در فراخوان کادر فنی تیم ملی اسکیت رول بال کشورمان، ۲۰ بازیکن به اردوی این تیم دعوت شده‌اند که بر این اساس مجید نوش آبادی ورزشکار قمی به این اردو دعوت شده است.

نخستین مرحله اردوی تیم ملی اسکیت رول بال ایران در سال ۹۳، هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و اسکیت بازان ملی پوش باید خود را در آکادمی اسکیت اصفهان به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

بر این اساس مجید نوش آبادی به همراه مجید حمید پناه، میلاد گودرزی، احسان حبیب آبادی، علی زکاری، امید داوری، محمدرضا طلاکش، مسعود فرقانی، مسیح امین خواه، ابوالفضل محمودزاده، بردیا خیاطیان، محمدرضا گلکار، رضا حاج عابدینی، هادی صادقی (اصفهان) سید احمد استادی و محمدرضا شیخ جعفری (تهران) حسین ادیبی فر (خراسان جنوبی)، محمدحسین سلیمانی (کرمان) امین کرمی‌نژاد (لرستان) و سید علی عبدالله‌پور (کهکیلویه و بویر احمد) در تمرین تیم ملی اسکیت رول بال حضور پیدا می‌کند.

تیم ملی اسکیت رول بال ایران عنوان نایب قهرمانی جهان را یدک می‌کشد چنان که ملی‌پوشان رول بال ایران سال گذشته اولین حضور خود در رقابت‌های جهانی را تجربه کردند و در دیدار پایانی در مصاف با با تیم قدرتمند هند با نتیجه ۹ بر ۶ بازی را واگذار کردند و به مدال نقره این رقابت‌ها را به دست آوردند.

تیم کشورمان در نخستین حضور جهانی خود با پیروزی مقابل تیم‌های تانزانیا (۶ بر ۰)، نپال (۶ بر ۱)، اوگاندا (۶ بر ۳) و تساوی مقابل هند (۳ بر ۳) راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز با عملکردی تحسین برانگیز دانمارک، قهرمان دوره گذشته مسابقات را ۳ بر ۲ از پیش رو برداشته و راهی فینال شد.

عملکرد تیم رول بال ایران تحسین مسئولین فدراسیون جهانی را در برداشت و آنان کسب چنین نتیجه‌ای را در اولین حضور جهانی، انگیزه و استعدادهای درخشان در ورزش اسکیت کشورمان برشمردند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcfm0d0.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما