چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 29203
مدیرکل ورزش و جوانان قم:

طرح تجهیز ورزشگاه شهید حیدریان در سفر رئیس‌جمهور ‌مطرح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه تکمیل ۳ طرح ورزشی در دستور کار مسئولان استانی قم قرار دارد گفت: طرح تجهیز ورزشگاه شهید حیدریان در سفر رئیس جمهور به قم مطرح می‌شود.
طرح تجهیز ورزشگاه شهید حیدریان در سفر رئیس‌جمهور ‌مطرح می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار داشت: با توجه به سفر رئیس‌جمهور به قم و فرصت مناسب برای تامین اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام، در نظر داریم طرح تجهیز ورزشگاه شهید حیدریان قم را در سفر رئیس جمهور به قم مطرح کنیم.

وی افزود: مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی استان محسوب می‌شود که میزبانی از بسیاری از رویدادهای ورزشی مهم کشور را بر عهده دارد و در نظر داریم این ورزشگاه را مورد بازسازی و تجهیز و توسعه قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: بخشی از این طرح شامل تجهیز بخش زمین فوتبال این ورزشگاه به جایگاه VVIP و تکمیل ساختمان‌های مجاور استادیوم فوتبال شهید حیدریان است تا به استانداردهای مورد نظر برای برگزاری دیدارهای رسمی لیگ برتری نزدیک شود.

عابدی بیان کرد: پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر انتقال دیدارهای تیم صبای قم از ورزشگاه یادگام امام (ره) به ورزشگاه شهید حیدریان مطرح شده و در صورت فراهم سازی این استاندارد‌ها می‌توانیم این کار را عملی کنیم.

وی عنوان کرد: بخش دیگری از طرح تجهیز و نوسازی ورزشگاه شهید حیدریان مربوط به بازسازی دفتر مشترک هیئت‌های ورزشی استان قم، خوابگاه ورزشکاران مه‌مان، سالن ۲۰۰۰ نفری، تالار بدمینتون مرحوم فره‌مند، پارکینگ و ورودی این ورزشگاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم بیان کرد: طرح دیگری که امیدواریم اعتبارات تکمیل آن در سفر رئیس‌جمهور تامین شود زمین‌های روباز مجموعه ورزشی پردیسان قم است که بخشی از آن ساخته شده و بقیه کار آن نیمه تمام مانده است و می‌توان از آن در زمینه توسعه فضاهای ورزشی استان استفاده کرد.

عابدی تصریح کرد: تکمیل سالن ورزشی پوریای ولی در منطقه جواد الائمه (ع) قم سومین و آخرین طرحی است که در سفر ریاست جمهوری به قم مطرح می‌شود و امیدواریم اعتبارات لازم برای این ۳ طرح در اختیار ما قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تاکید مسئولان بر این بوده که در سفر رئیس‌جمهور به قم طرح‌هایی مطرح شود که پیشرفت فیزیکی داشته و بخشی از عملیات احداث آن انجام شده است و رویکرد موجود، رویکرد تکمیل طرح‌های گذشته و بهسازی و تجهیز است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfm0d0.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما