پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 41263
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم خبر داد

اختصاص 46 قطعه زمین در پردیسان برای احداث مدرسه

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم از اختصاص 46 قطعه زمین در پردیسان برای احداث مدرسه خبر داد.
اختصاص 46 قطعه زمین در پردیسان برای احداث مدرسه
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی در مراسم افتتاحیه هفت پروژه آموزشی و پرورشی که در دبیرستان قدس برگزار شد با بیان اینکه اکنون کشور در وضعیت اقتصادی مناسبی قرار ندارد، بنابراین دارای محدودیت‌های مالی هستیم، اظهار کرد: حضور خیران در امر مدرسه‌سازی چشمگیر بوده به طوری که شاهد احداث 40 درصد مدارس از سوی خیران بوده‌ایم بنابراین باید همواره از این ظرفیت استفاده شود.

این مسؤول با بیان اینکه دولت همواره به مقوله آموزش و پرورش توجه دارد و مصوبات آن نیز در این حوزه قرار دارد، گفت: مصوبه‌ای تصویب کرده که بر اساس آن انبوه‌سازان با احداث بیش از 200 واحد مسکونی، ملزم به احداث مدرسه هستند، چنین مصوبه‌ای به امر مدرسه‌سازی کمک می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به اختصاص 46 زمین برای احداث مدرسه در پردیسان با توجه به نیاز به فضای آموزشی و مدرسه گفت: با اعلام آمادگی خیران مدارس مربوط در کمترین زمان ممکن احداث می‌شود. باید در نظر داشت خیران همواره در امر مدرسه‌سازی پیشقدم بوده و کارنامه درخشانی در  این بخش به ارمغان آوردند.

وی خاطرنشان کرد: عمر مفید ساختمان در کشور 40 سال است، در حالی که باید میزان عمر مفید به ویژه برای مدارس افزایش داده شود و به میزان عمر مفید در کشورهای پیشرفته نزدیک کنیم، البته در بخش مقاوم‌سازی ساختمان‌های مدارس اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfm0dj.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما