سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 15253
مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه معارف اسلامی خبر داد:

جذب واجدان شرایط دوره دکترای رشته مدرسی معارف اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه معارف اسلامی از جذب واجدان شرایط انتقال از خارج به داخل در مقطع دکترای رشته مدرسی معارف اسلامی خبر داد.
جذب واجدان شرایط دوره دکترای رشته مدرسی معارف اسلامی

به گزارش قم نیوز، علیرضا کمالی با اشاره به تأسیس دانشگاه معارف اسلامی از سال 85 اظهار کرد: دانشگاه معارف اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه تربیت مدرس معارف اسلامی را به عهده دارد و دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی مجوز تدریس را از معاونت امور دفاتر، استادان و مبلغان نهاد کسب می‌کنند.

مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه بیش از 130 نفر در مقطع دکترا مشغول تحصیل هستند گفت: دانشگاه معارف اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد از بین طلاب سطح دو حوزه از طریق کنکور اختصاصی دانشجو جذب می‌کند.

وی تصریح کرد: این دانشگاه از بین واجدان شرایط انتقال از خارج به داخل در مقطع دکتری رشته مدرسی معارف اسلامی در پنج گرایش «انقلاب اسلامی»، «اخلاق اسلامی»، «تاریخ و تمدن اسلامی»، «مبانی نظری اسلام» و «قرآن و متون اسلامی» از طریق مصاحبه علمی و بر اساس ظرفیت دوره دانشجو می‌پذیرد.

کمالی عنوان داشت: افراد علاقه‌مند تا پایان تیر ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به سایت اداره کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37840335 ـ 025 تماس حاصل کنند.

وی یادآور شد: پس از بررسی شرایط هر یک دانشجویان برای مصاحبه دعوت می‌شوند و متناسب با ظرفیت کلاس‌ها جذب نیرو صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcfm0dy.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما