سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 48923
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم مطرح کرد

تكميل همزمان تقاطع شهرك قدس و بلوار آيت‌الله بروجردي

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: تمام تلاش خود را به كار گرفتيم تا به طور همزمان تقاطع غيرهمسطح شهرك قدس و فاز سوم بلوار آيت‌الله بروجردي به بهره‌برداري برسد.
تكميل همزمان تقاطع شهرك قدس و بلوار آيت‌الله بروجردي
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی، اظهار کرد: با توجه به اینکه ادامه مسیر بلوار آیت‌الله بروجردی به سمت پردیسان بدون اجرای تقاطع غیرهمسطح میسر نبود اجرای این پروژه در اولویت کاری شهرداری قرار گرفت و در حال حاضر عملیات عمرانی با سرعت پیش‌ می‌رود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با تاکید بر اینکه با توجه به بار ترافیکی قابل توجه بلوار آیت‌الله بروجردی در آینده اجرای تقاطع ضروری بود، بیان کرد: بلوار آیت‌الله بروجردی در آینده با اتصال به پردیسان یکی از محورهای ویژه شهر قم خواهد بود که اگر در بخش اتصال شهرک قدس دارای تقاطع نمی‌بود، در آینده دچار مشکل می‌شدیم.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه در حال حاضر عملیات عمرانی تقاطع شهرک قدس با سرعت پیگیری می‌شود، افزود: تمام عزم ما بر این است که همزمان با فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی و اتصال به پردیسان تقاطع غیرهمسطح را نیز تکمیل کرده و مسیر روگذر تقاطع را بازگشایی کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه فاز سوم بلوار آیت ‌الله بروجردی در مسیر تکمیل قرار دارد، خاطرنشان کرد: مسیر فاز سوم تسطیح شده و اقدامات زیرسازی و ... در حال انجام است که امید داریم بتوانیم به زودی این پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfm1dj.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما