قم نيوز : قم نگار: یکی از مراجع تقلید با اشاره به فعالیت گروه‌های تکفیری و وهابی در ایران، گفت: امروز باید طلاب شبهاتی که در میان جوانان در خصوص دین اسلام وجود دارد را شناسایی و به آنان پاسخ دهند.
گروه‌های تکفیری و وهابی در حال تبلیغ در ایران هستند/ طلاب شبهات دین را شناسایی و به آنان پاسخ دهند
به گزارش قم نگار، آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در انتهای درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دو گروه از انسان‌ها مسیر اشتباه را انتخاب کرده‌اند، اظهار کرد: گروهی از انسان‌ها که به ظاهر عبادت می‌کنند و گروهی دیگر عالمانی که به علم خود عمل نمی‌کنند.

وی افزود: طلابی که معمم می‌شوند، فعالیت‌هایشان در جامعه سنگین‌تر از افراد دیگر می‌شود و باید ضوابط و قوانین را رعایت کنند، زیرا مردم به اخلاق و منش طلاب توجه ویژه دارند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه نادان ضرری به دیگر افراد جامعه نمی‌رساند، گفت: افرادی که عالم هستند با عمل نکردن به علمشان به جامعه آسیب می‌رسانند.

آیت‌الله سبحانی تصریح کرد: در ایام ماه محرم باید طلاب به نشر و ترویج فرهنگ عاشورایی بپردازند و برای یک روحانی هیچ امری مهمتر از تبلیغ دین نیست.

وی با اشاره به اینکه طلاب باید به تبلیغ بروند، گفت: امروز دشمنی با دین اسلام بیش از گذشته شده است و از همین رو هر روز شاهد برخی جنگ‌ها در کشورهای اسلامی هستیم.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برخی از افرادی که آلت دست دشمنان و کشورهای غربی هستند را باید از مسیر گمراهی نجات بدهیم و در همین راستا باید طلاب شبهات موجود در میان جوانان را شناسایی و به آنها پاسخ صحیح و قاطع بدهند.

آیت‌الله سبحانی بیان کرد: امروز به دلیل تبلیغات گروه‌های تکفیری جوانان ممکن است وارد گروه‌های تکفیری و وهابی شوند، امروز گروه‌های تکفیری و وهابی در ایران در حال تبلیغ هستند، باید مراقب باشیم تا جوانان به دلیل عدم آگاهی وارد این گروه‌ها نشوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfm1dm.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما