جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : 36953
نویسنده کتاب "فرمانده من":

نیازمند قرارگاه تحلیل و بررسی محتوای دفاع مقدس هستیم

قم نيوز : قم نیوز: نویسنده کتاب «فرمانده من» گفت: امروز با ضعف در ثبت خاطرات و نشر دفاع مقدس روبه‌رو هستیم، ما قرارگاهی که شناسایی مسیر سالانه را داشته باشد و مسیر‌ها را همه جانبه تحلیل و بررسی کند، نداریم.
نیازمند قرارگاه تحلیل و بررسی محتوای دفاع مقدس هستیم
به گزارش قم نیوز، رحیم مخدومی در نشست «ادبیات داستانی دفاع مقدس» با اشاره به اینکه هنرمندان و نویسندگان دفاع مقدس با بمباران قهرمان روبه‌رو هستند، اظهار داشت: چه بسا این تعدد سوژه‌های ناب و قهرمانان سبب سردرگمی نویسندگان در انتخاب سوژه شود.

نویسنده کتاب «فرمانده من» افزود: موضوع خاطره یا سرگذشت افرادی که انسان از شرح حال آن‌ها می‌تواند گره از زندگی خود باز کند، در جای جای قرآن بیان شده و این حکایت از اهمیت خاطره نویسی دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز با ضعف در ثبت خاطرات و نشر دفاع مقدس روبه‌رو هستیم.

نویسنده کتاب «فرمانده من» با بیان اینکه ما در تولید کتاب‌ها بدون اطلاعات و نیازسنجی و شناخت ضرورت‌ها و بررسی مسیر اقدام می‌کنیم، تصریح کرد: کتاب‌های زیادی تولید می‌شود در حالی که قدم اول این است که با این کتاب‌ها تعلیم و تربیت جامعه را شکل دهیم.

وی تاکید کرد: همه مشکل از آنجا ناشی می‌شود که ما قرارگاهی که شناسایی مسیر سالانه را داشته باشد و مسیر‌ها را همه جانبه تحلیل و بررسی کند، نداریم و بخش‌های مردمی در تولید آثار دفاع مقدس، آب باریکه امید‌بخشی است که می‌شود آن را به بخش‌های دیگر به صورت جهادی تعمیم داد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfm1dm.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما